Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt ve Špindlerově Mlýně: polopenze, sauna, vodní ráj i sleva na masáže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 731 139 595. Následně s kódem voucheru proveďte rezervaci termínu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko, stravu a extra služby
- Další osoby na pokoji dle výběru mají všechny služby z balíčku v ceně (3–11,9 let 1/2 polopenze)
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/1 zvíře/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/auto/noc
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měli bychom zájem o zakoupení pobytu od neděle 22.8. do
25.8. 2 dospěly a dítě .. Můj dotaz zní, co je potřeba mít? Stačí
papírové potvrzení antigenního testu, nebo je nutný PCR ? Nebo je nutné
očkování?
Děkuji.
Dobrý den, stačí antigenní test. Více na: https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test
S pozdravem
Kamila Brandtlová
Dobrý večer, můžeme si u vás uschovat jízdní kola? Děkuji Ivana
Dobrý den, paní Kotilínková,
ano, kola si uschovat můžete. Počítejte akorát s tím, že je budete muset
snést po schodech do suterénu.
S pozdravem,
N. Macnarová,
recepce
Dobrý večer, moc děkuji za odpověď. Nevadí, že si kola sneseme. Objednáno a už se moc těšíme. Hezký večer. Ivana
Dobrý den, je v hotelu možnost rezervace pokoje s balkónem?Děkuji.
Dobrý den, paní Hermanová,
v případě, že bude pokoj s balkónem volný v den Vaší rezervace, je
možné Vám jej rezervovat.
V případě dalších dotazů mě kontaktujte.
S pozdravem Kamila Brandtlová (sales@hotelklik.cz)
Dobrý den, chci zakoupit pobyt pro dva dospělé a dítě 9 let + máme
malého pejska 2 kg, chlupy nepouští.
V termínu 11.8–15.8.2021.
Můžu provést tedy nákup na online termín nebo mám čekat na nějaké
potvrzení od vás? Děkuji mockrát.
Kaliánová
Dobrý den, paní Kaliánová, rezervaci můžete uskutečnit online. Pejsci
jsou u nás povoleni za příplatek Kč 200,– / 1 noc. Poplatek se hradí na
místě.
S pozdravem
Kamila Brandtlová
sales@hotelklik.cz
Dobrý večer, měli bychom zájem o ubytování v termínu 11.6.-13.6., dvě dospělé osoby. Máte ještě volné pokoje? Děkuji Brennová
Dobrý den, Jiřino, v tuto chvíli vidím, že ve Vámi vybraném termínu jsou zatím stále volné kapacity. Pro zobrazení dostupných termínů stačí kliknout na zvolenou variantu a následně na Vybrat termín, kde si termín vyberete, a poté si voucher vložíte do košíku tlačítkem Koupit a dokončíte objednávku. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, měli byste volný dvoulůžkový pokoj od 3.7 –5.7.
Děkuji
Martina
Dobrý den,
zatím volné pokoje máme. Rezervaci můžete uskutečnit přes „online
rezervace“. V případě dalších dotazů mě kontaktujte na sales@hotelklik.cz nebo
tel. na 731 139 595.
S pozdravem
Kamila Brandtlová
Je možné ubytování jednoluzkovem pokoji?
Dobrý den, paní Michalcová,
jednolůžkové pokoje bohužel nemáme. Lze rezervovat dvoulůžkový pokoj
obsazený 1 osobou.
V případě dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat. S pozdravem Kamila
Brandtlová sales@hotelklik.cz, tel.:
731 139 595
Dobrý den. Jmenuji se Ivana Šedivá a mám dotaz, zda si u vás mohu rezervovat ubytování od 1.6–6.6.2021.
Dobrý den, paní Šedivá,
v termínu 1. – 6.6.2021 máme ještě pokoje volné. Rezervaci můžete
uskutečnit přes Slevomat – „Online rezervace“.
V případě dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat.
S pozdravem
Kamila Brandtlová
sales@hotelklik.cz,
tel.: 731 139 595
Dobrý den, prosím Vás nachází se sauna přímo v chatě? a kde je
„vodní ráj“?
děkuji
Dobrý den,
sauna se nachází přímo v objektu. „Vodní ráj“ je krytý bazén
s vířivkami, dětským brouzdalištěm a tobogánem v areálu VZ
Bedřichov – od hotelu je to ca. 10 minut pěší chůze.
Přeji hezký den.
Kamila Brandtlová
sales@hotelklik.cz, tel.
731 139 595
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Můžu poprosit o nějaký vzorový jídelní lístek večeří? Mám dietní omezení, tak ať mám představu jestli si něco můžu dát.
Už se k vám v září těšíme
Děkuji
Dobrý den, pokud mi zašlete Váš e-mail, mohu Vám zaslat jídelní lístek na polopenze.
S pozdravem
Kamila Brandtlová
sales@hotelklik.cz