Pobyt na Lipně nejen pro rodiny: polopenze, sport, výlety i cyklostezky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, odeslal jsem Vám e-mail s dotazem na ubytování.
Díky moc za odpověď.
Tenk Petr
Dobrý den, Petře, jsme moc rádi, že se Vám nabídka na pobyt v Hotelu Aktiv zalíbila. Jistě Vám na Váš e-mail brzy někdo odpoví. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, jaký budete vyžadovat test na Covid a bude stačit potvrzení o očkování? Děkuji
Dobrý den, Aleno, s tímto dotazem prosím kontaktujte přímo daného provozovatele, se kterým se můžete na veškerých podmínkách návštěvy a podrobnostech týkajících se testu či jiného potvrzení domluvit. Hotel Aktiv můžete kontaktovat na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, prosím, cena 12 399 Kč o letních prázdninách je cena za
2 osoby nebo za 1 osobu.
Jaká by byla cena za 1 dospělého a 1 dítě 16 let? Děkuji
Dobrý den, Dano,
cena 12 399Kč je cena za dvě osoby. Všechny varianty této nabídky jsou
koncipovány pro 2 osoby + eventuální příplatky za děti atd.
Každopádně, máte-li o tuto nabídku zájem, mohu Vám určitě doporučit
kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se budete moci případně
domluvit na podrobnostech Vaší individuální poptávky. :-) Zde přikládám
kontakt: info@hotelaktiv.cz ,
+420 775 944 255.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, dá se koupit voucher pro 3 osoby, popř. 3 lůžka? Děkuji
Dobrý den, Kateřino, voucher je primárně určen pro 2 osoby, nicméně pokud si chcete pobyt užít ve třech, není to žádný problém. Za 3. dospělou osobu na přistýlce s polopenzí činí příplatek 700 Kč/noc. A pokud by 3. osoba byla dítě, tak se výše příplatku odvíjí od konkrétního termínu. Přehledné informace naleznete v sekci Děti, kde jsou doplatky rozepsány. Příplatek uhradíte vždy až přímo na místě v hotelu. Ještě upozorním, že v případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si předem jeho dostupnost ve vybraném termínu na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255. Pěkný den :) Kačka
Lze se od září ubytovat s malým psem. Vzhledem k snížené pohyblivosti, lze nabídnout pokoj bez užívání schodů, nebo v 1. patře?
Ubytování se psem je možné, jak je uvedeno v nabídce je za poplatek. Nabízíme i několik pokojů bez schodů, pro přesnou odpověď zda jsou ještě k dispozici je nutno sdělit konkrétní termín. Doporučujeme se obrátit přímo na náš mail info@hotelaktiv.cz.
Dpbry den. Da se nekde pobliz pujcit kolo, nebo kolobezka. Dekuji
Dobrý den, Jane :) ano, půjčovna kol je i přímo v Přední Výtoni. Další informace Vám případně poté jistě dají přímo v hotelu. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak se řeší když si pořídím poukaz a před nástupem zjistim , že jsem pozitivní na Covid a dopředu vím, že poukaz nemám možnost přeplanovat na jiný termín. Dle vašich podmínek pokud u poukazu s online termínem tak nemám narok na refundaci, souhlasi? Je to i na covid? Děkuji
Dobrý den, Kláro, samozřejmě doufáme, že vše proběhne v pořádku, nicméně pokud by takováto situace nastala, doporučím Vám komunikovat ihned přímo s hotelem, který nyní Vaši rezervaci spravuje. Takovou záležitost vždy řešíme individuálně, protože není možné dopředu vše správně odhadnout a naplánovat. Pokud byste tedy cokoli potřebovala, můžete se nejprve obrátit přímo na provozovatele na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na tel. +420 775 944 255 a pokud bude potřeba tak samozřejmě můžete kontaktovat i naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka