Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt na Lipně nejen pro rodiny: polopenze, sport, výlety i cyklostezky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervace na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255.
- Doplatky (hrazeno na místě), nutno objednat předem:
- Duben–červen a září–říjen:
- První dítě na přistýlce (do 17,9 let): 400 Kč / noc s polopenzí
- Druhé dítě na přistýlce (do 17,9 let): 300 Kč / noc s polopenzí
- Pro další dítě je doplatek stejný jako za druhé dítě (před nákupem nutno ověřit dostupnost pokoje)
- Červen a září:
- Dítě do 2,99 let: zdarma
- První dítě na přistýlce (do 17,9 let): 1050 Kč / 3 noci s polopenzí, 1400 Kč / 4 noci s polopenzí, 2400 Kč / 7 nocí s polopenzí
- Druhé a další dítě na přistýlce (do 17,9 let): 900 Kč / 3 noci s polopenzí, 1200 Kč / 4 noci s polopenzí, 2000 Kč / 7 nocí s polopenzí
- Letní prázdniny:
- Dítě do 2,99 let zdarma
- První dítě na přistýlce (do 17,9 let): 3000 Kč / 7 nocí s polopenzí
- Druhé a další dítě na přistýlce (do 17,9 let): 2600 Kč / 7 nocí s polopenzí
- Dětská postýlka: 80 Kč/noc
- Duben–červen a září–říjen:
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc, pouze po domluvě
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 21 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, odeslal jsem Vám e-mail s dotazem na ubytování.
Díky moc za odpověď.
Tenk Petr
Dobrý den, Petře, jsme moc rádi, že se Vám nabídka na pobyt v Hotelu Aktiv zalíbila. Jistě Vám na Váš e-mail brzy někdo odpoví. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, jaký budete vyžadovat test na Covid a bude stačit potvrzení o očkování? Děkuji
Dobrý den, Aleno, s tímto dotazem prosím kontaktujte přímo daného provozovatele, se kterým se můžete na veškerých podmínkách návštěvy a podrobnostech týkajících se testu či jiného potvrzení domluvit. Hotel Aktiv můžete kontaktovat na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, prosím, cena 12 399 Kč o letních prázdninách je cena za
2 osoby nebo za 1 osobu.
Jaká by byla cena za 1 dospělého a 1 dítě 16 let? Děkuji
Dobrý den, Dano,
cena 12 399Kč je cena za dvě osoby. Všechny varianty této nabídky jsou
koncipovány pro 2 osoby + eventuální příplatky za děti atd.
Každopádně, máte-li o tuto nabídku zájem, mohu Vám určitě doporučit
kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se budete moci případně
domluvit na podrobnostech Vaší individuální poptávky. :-) Zde přikládám
kontakt: info@hotelaktiv.cz ,
+420 775 944 255.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, dá se koupit voucher pro 3 osoby, popř. 3 lůžka? Děkuji
Dobrý den, Kateřino, voucher je primárně určen pro 2 osoby, nicméně pokud si chcete pobyt užít ve třech, není to žádný problém. Za 3. dospělou osobu na přistýlce s polopenzí činí příplatek 700 Kč/noc. A pokud by 3. osoba byla dítě, tak se výše příplatku odvíjí od konkrétního termínu. Přehledné informace naleznete v sekci Děti, kde jsou doplatky rozepsány. Příplatek uhradíte vždy až přímo na místě v hotelu. Ještě upozorním, že v případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si předem jeho dostupnost ve vybraném termínu na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255. Pěkný den :) Kačka
Lze se od září ubytovat s malým psem. Vzhledem k snížené pohyblivosti, lze nabídnout pokoj bez užívání schodů, nebo v 1. patře?
Ubytování se psem je možné, jak je uvedeno v nabídce je za poplatek. Nabízíme i několik pokojů bez schodů, pro přesnou odpověď zda jsou ještě k dispozici je nutno sdělit konkrétní termín. Doporučujeme se obrátit přímo na náš mail info@hotelaktiv.cz.
Dpbry den. Da se nekde pobliz pujcit kolo, nebo kolobezka. Dekuji
Dobrý den, Jane :) ano, půjčovna kol je i přímo v Přední Výtoni. Další informace Vám případně poté jistě dají přímo v hotelu. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak se řeší když si pořídím poukaz a před nástupem zjistim , že jsem pozitivní na Covid a dopředu vím, že poukaz nemám možnost přeplanovat na jiný termín. Dle vašich podmínek pokud u poukazu s online termínem tak nemám narok na refundaci, souhlasi? Je to i na covid? Děkuji
Dobrý den, Kláro, samozřejmě doufáme, že vše proběhne v pořádku, nicméně pokud by takováto situace nastala, doporučím Vám komunikovat ihned přímo s hotelem, který nyní Vaši rezervaci spravuje. Takovou záležitost vždy řešíme individuálně, protože není možné dopředu vše správně odhadnout a naplánovat. Pokud byste tedy cokoli potřebovala, můžete se nejprve obrátit přímo na provozovatele na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na tel. +420 775 944 255 a pokud bude potřeba tak samozřejmě můžete kontaktovat i naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka