Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt s polopenzí i wellness u Moravského krasu: průzkum jeskyní, výšlapy v přírodě i prohlídka zámku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hotellysice.cz nebo na telefonu 516 472 200. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Prosím je na pokoji televize? Děkuji
Anna
ano,pokoje mají televizor.
Ilona Burešová
Dobrý den, máte prosím k dispozici dětskou postýlku (4měsíční miminko)? Děkuji.
Ano,postýlka (skládací, cestovní )je u nás k dispozici.
Ilona Burešová Hotel Lysice
Dobrý den, máte prosím volný termín od 15.9. do 17.9.
Děkuji za odpověď
Vykoukalová
Dobrý den, paní Vykoukalová, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Je součástí pobytu také úschovna kol? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Marie, ano, v hotelu si můžete kola bezpečně uschovat. Pěkný den :) Kačka
Je možné platit přes FKSP?
Dobrý den, pane Michaleci, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka
Dobrý den,
kontaktujte, prosím ,provozního pana Jakubce. tel: 724 065 262.
Děkuji Ilona Burešová- Hotel Lysice
prosím pokoje jsou se soc.zařízením ?
Ano,sociální zařízení je na pokojích.
Dobrý den, jsme dvě rodiny z dětmi. Celkem 4 dospělý a 4 děti věk 7,6,5,2 roky. V nabídce mě šlo zadat pouze jedno dítě. Děkuji
Dobrý den, Gábi,
bohužel je nabídka vždy koncipována pouze pro 3 osoby, tudíž to je
i důvodem, proč Vám druhé dítě nejde v systému zadat. :/ Mohu Vám
každopádně doporučit kontaktovat přímo poskytovatele služby a s ním se
již pokusit na takovém ubytování domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotellysice.cz ,
+420 724 065 262.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, chtěli jsme si s přítelem zakoupit pobyt v tomto hotelu.
Ještě včera byla možnost rezervovat termín od pátku 25.6.-30.6.2021, ale
čekala jsem ještě na schválení dovolené, takže jsem pobyt nerezervovala.
Bohužel dnes mi to již nabízí pouze možnost od neděle 27.6.2021. Mohu se
zeptat, zda je ještě nějaká možnost na tento termín pobyt rezervovat?
Děkuji velice za Vaši odpověď a přeji pěkný den.
Marková
Dobrý den paní Marková, ubytování je možné pouze od neděle 27.6.
Hotel Lysice
Dobrý den, rádi bychom si u Vás koupili pobyt přes Slevomat od 16.6.-21.6 ,nevím ale zda je možné koupit pobyt s wellnes /covid/.jinak zvolíme variantu bez.Děkuji předem za info Durcová
Dobrý den, Jano,
služby wellness již aktuálně nejsou vládními nařízeními omezeny. Pro
jistotu se však můžete samozřejmě obrátit přímo na hotel, kde Vám
o jejich provozu podají již podrobnější informace. :-) Zde přikládám
kontakt: info@hotellysice.cz ,
+420 724 065 262.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den chtěla bych se zeptat musí být u vás klient ockovyny proti covid. Děkuji Janoskova
Dobrý den, Jano, poprosím Vás s tímto dotazem se obraťte přímo na provozovatele na e‑mailu info@hotellysice.cz nebo na tel. 516 472 200, který Vám jistě rád sdělí co vše k ubytováni v hotelu potřebujete a budete to tak mít z první ruky. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, už konečně natěšeně k vám, jsem chtěl zakoupit voucher, ale na 3 noci, ale jsme již starší a citlivější na hluky ve vedlejších pokojích, na recenzích mimo jiných pochval, byky stížnosti na tenké stěny a hluk odvedle. Je možnost pokoj s co nejmenším rizikem?. chápu, že je to hotel, zkušenosti, ale obvykle se něco najde, na př. dle foto, na patro a na konci chodby, nebo pod. Dík za odpověď.
Dobrý den, pane Petře. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel nemá problém se s Vámi domluvit po telefonu na výběru pokoje až budete rezervovat termín. Je také možnost pokoje s terasou, kde si určitě můžete vychutnat klidnou atmosféru. :) Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
až budete volat k nám na hotel a rezervovat si termín, stačí říct a my se vynasnažíme váš požadavek uspokojit,samozřejmě domluvíme nějaký termín, kdy se nebude v hotelu konat svatba nebo nějaká oslava.
Ilona Burešová hotel Lysice