Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervace: termín si zamluvte e‑mailem na recepcja@dzikipotok.pl nebo na tel. +48 75 761 64 78. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Rezervaci proveďte co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Děti do 3,9 let s polopenzí na lůžku s rodiči: zdarma
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, s přítelem jsme si objednali wellness jen se chci zeptat
jestli tam je v blízkosti nějaký obchodní centrum kde by se mohlo nakupovat
děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Natálie, tuto informaci, jsme ověřili přímo u hotelu a
poblíž by mělo být obchodní centrum. Pro bližší informace, můžete
kontaktovat přímo hotel na e-mailu: recepcja@dzikipotok.pl
či tel.+48 75 761 64 78. Komunikace probíhá v cizím jazyku, pokud máte
s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu:
pomoc@slevomat. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Viktoriia
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli můžu platit benefity edenred a
jak to udělat? Děkuju předem.
Slevomat.cz
Dobrý den. Děkujeme za dotaz. Ano, tuto nabídku lze zaplatit benefity.
Kredity musí být nahrané na kategorii Cestování (1 kredit = 1 Kč).
Kredity si k nám převedete na účet na Slevomatu, poté vložíte nabídku
do košíku. V košíku, v posledním kroku platba, bude k dispozici uplatnit
xy kreditů. Stačí tedy políčko s uplatněním zaškrtnout a částka se
Vám sníží o hodnotu nahraných kreditů. Více informací o benefitech
najdete zde: www.slevomat.cz/benefity
Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Iveta Šole
Dobrý den. Zajímaly by mě časy snídaní a večeří.Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto. Děkuji Vám za dotaz. Večeře jsou podávané od 17:00 a
snídaně od 8:00. S přáním krásného dne, Karel
Martina Klaučová
Dobrý deň,
chcela by som sa informovať, ako je to v prípade stornovania zájazdu
z dôvodu zákazu vycestovania do zahraničia v návaznosti na coronu
(podmienky, poplatky, atď.)?
Ďakujem.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, pokud by situace nedovolovala voucher vůbec využít,
snažíme se vše řešit individuálně na základě konkrétní situace. Nelze
tedy dopředu říci, jaké bude konkrétní řešení, avšak pokud by nastaly
jakékoli komplikace, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes
kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354,
rádi vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, s přítelem jsme si objednali wellness jen se chci zeptat jestli tam je v blízkosti nějaký obchodní centrum kde by se mohlo nakupovat děkuji za odpověď.
Dobrý den, Natálie, tuto informaci, jsme ověřili přímo u hotelu a poblíž by mělo být obchodní centrum. Pro bližší informace, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: recepcja@dzikipotok.pl či tel.+48 75 761 64 78. Komunikace probíhá v cizím jazyku, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)