5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness, pozdní check-out i zážitek podle výběru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s ubytováním nezletilých (17 ti letých)? Chtěl bych darovat poukaz, tak bych rád věděl jestli budou potřebovat nějaké potvrzení, nebo jestli to půjde bez? Děkuji
Dobrý den, velice se omlouvám, ale poskytnout ubytování můžeme pouze od věku dosažených 18 let, host musí při příjezdu předložit občanský průkaz, datum narození bude požadované, děkuji za pochopení, s přáním příjemného dne, Martina
Dobrý den,lze tento pobyt zaplatit z fksp? Děkuji
Dobrý den, Vivien, na tento pobyt bohužel nelze využít příspěvek FSKP, příspěvek FKSP, lze využít pouze u voucherů bez termínu, či u voucheru u kterých je přímo kolonka ,,FKSP". Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, v nabídce je psáno, že je to nabídka pro 2–4 osob. Ale když jsem chtěla zadat 4os a nejsou to děti, tak mi to nešlo. Děkuji za radu. Mám je zadat jako děti?
Dobry den, pani Hofmanova,
dekuji za Vas zajem o hotel Hilton Prague. Bohuzel v rámci voucheru je
možné přidávat pouze osoby do 14,9 let.
Navrhuji zakoupit 2 vouchery nebo prosim kontaktujte primo Reservations_Prague@hilton.com
, kde Vam nabidnou jinou variantu ubytovani. Dekuji, S pozdravem Michaela
Dobrý den, plánuji objednat pobyt v říjnu na 1 noc a zajímalo by mě, zda je možné předem zamluvit i nějakou masáž. Děkuji
Dobry den, paní Klaro, dekuji za Vas zajem o ubytovani v hotelu Hilton
Prague.
Masaz je urcite mozne zamluvit, prosim poradit a vybrat muzete na Livingwell.prague@hilton.com
nebo t: +420 224 842 713.
Dekuji a tesime se na Vasi navstevu, Michaela
Dobrý den, co prosím znamená pobyt na 2 dny ? to je jedna noc ? Kdy je nástup a kdy je nutno pokoj opustit? Vypadá to, že pobyt je na 24 hodin. Rozumím tomu správně? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Věro, při pobytu na 2 dny budete v hotelu 1 noc. Příjezd je možný od 14:00 a pokoj je nutné další den opustit do 15:00. Pěkný den :)
Dobrý den, někdo se tady ptal na Executive Lounge – našla jsem pouze, že se tam podává snídaně a celodenní občerstvení. Co je pod tímto občerstvením zahrnuto? Případně jaké další benefity executive lounge nabízí?
dobre dopoledne, pani Hano, Executive Lounge je otevreny od 11hod rano do 20hod vecer, pres den je k dispozici rada nealkoholickych napoju, kafe, caj a dale behem Happy Hour 17–18hod mame alkoholicke drinky a lehke teple obcerstveni. Snidane se v loungi nepodava, s pranim prijemneho dne, Martina
Dobrý den, je možné mít sebou středního psa a pokud ano, tak za jaký
příplatek.
Děkuji.
Švéda
Dobrý den, Pavle, domácí zvířata jsou za příplatek 800 Kč/pobyt (Max do 30 kg). Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, mame u vás zarezervovany pobyt. Chtěla bych se zeptat, když jsem zapomněla do poznámek napsat, ze bychom chtěli pokoj s vanou, lze to ještě nějak udělat? Měli bychom přijet v neděli. A ještě bych se chtěla zeptat, jestli musíme mit udělaný test na covid? Dekuju
Dobrý den, Deniso, pokud jste zapomněla napsat do poznámek, můžete kontaktovat přímo hotel: Reservations_Prague@hilton.com či tel.+420 224 841 111. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, mohu se zeptat zda jde parkovani zdarma zamluvit jiz pri koupi voucheru, ktery bych kupovala primo s datumem? Dekuji
Dobrý den, Kláro, parkování je zadarmo, pokud si voucher zakoupíte přes Slevomat automaticky, určitě si voucher zakupte, děkujeme, Martina
Dobry den , měli bychom zájem navštívit hotel Hilton na dva dny a to sice
víkend 7–8.8 je možný tento termín si zarezervovat ?
A další dotaz máme za sebou teď druhé očkováni 31.7 není to tedy
ještě 14 dnů stačí tedy jednorázové testy před pobytem ? Děkuji
Dobrý den, Moniko, jelikož nevíme o jakou nabídku máte zájem, poradím
Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a
nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný.
Bohužel očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí
uběhnout minimálně 14 dní. Bezinfekčnost můžete prokázat, že
doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě:
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, prosím o informaci zda při pobytu v pokoji typu Hilton Suite je v ceně přístup do Executive Lounge a zda jsou ve wellness k dispozici ručníky nebo je třeba mít vlastní. Velmi děkuji.
Dobrý den, prosím o vaše vyjádření a vysvětlení k informacím uvedeným v recenzích: dlouhá čekací doba na check-in, nemožnost se domluvit na recepci a v restauraci česky, vysoká obsazenost wellnes bez organizace provozu, dlouhé fronty na baru Cloud9… Prosím o informaci jaká je momentální obsazenost hotelu a zda jsou všechny služby v provozu nebo jsou některé nedostupné. Děkuji.
Dobrý den, Jiří, když jste ubytováni v pokoji Hilton Suite, tak máte přístup do Executive Lounge, ručníky máte k dispozici na pokoji, v případě že si ručník nevezmete s sebou do wellness, tak Vám ve wellness ručník půjčí. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, Jiří, informace o momentální obsazenosti se nám nepodařilo ověřit, ale podařilo se nám ověřit, že jsou všechny služby v provozu. Další informace můžete směřovat přímo na hotel na e-mailu: Reservations_Prague@hilton.com nebo tel. +420 224 841 111. Určitě Vám rádi zodpoví na Vaše dotazy. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, jak funguje a jaké jsou podmínky pro vstup do baru, který se nachází v nejvyšším podlaží? Děkuji za info
Dobrý den, Vojtěchu, pro vstup do baru musíte prokázat svoji
bezinfekčnost.
Svoji bezinfekčnost prokážete tak, že 1.) doložíte negativní test
provedený na oficiálním odběrovém místě:
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
2.) Doložíte certifikát o očkování:
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
3.)Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19:
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Pěkný
den, Tomáš :)
Dobrý den, zaujal mě pobyt Hilton Suite se snídaní a wellness. Jednalo by se o termín 30.8.-1.9.2021. Měla bych zájem o pobyt pro 3 dospělé osoby. Jakým způsobem mám objednat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivono, Vámi vybraný termín je prozatím volný. Voucher je pro 2–4 osoby, ale na pokoji mohou být maximálně 2 dospělé osoby a poté lze přidat pouze 2 osoby do 14,9 let. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, chci koupit pobyt ve Vašem hotelu jako dárek. Nejsem si ale jista přesným termínem. Jaké jsou podmínky pro přebukování termínu a lze to vůbec? Děkuji za info
Dobry den, pani Kaufnerova,
dekuji za Vas dotaz. Rezervaci je mozne presunout 48 hodin pred prijezdem. Dale
zalezi na individualnim pristupu, nase Rezervacni oddeleni je velmi
flexibilni.
Dekuji za pochopeni, Michaela
Dobrý den, jakým způsobem se podává snídaně v rámci balíčku Pobyt se snídaní a wellness? Děkuji. Eva
Dobry den, pani Evo,
dekuji za Vas dotaz. Snidane podavame formou bufetu.
Dekuji a prijemny pobyt, Michaela
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda verze pokoje Suite znamená apartmán?
A dále bych se chtěl zeptat, zda verze voucheru „Hilton Suite se snídaní
a wellness“ je včetně zážitku? Protože v nabídce to sice napsané
není, ale jakmile tuto verzi vložím do košíku, tak se to tak objeví jako
„5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness, pozdní
check-out i zážitek podle výběru“.
Dobry den, pane Jakube,
dekuji za Vas dotaz. Hilton Suite jsou 2 pokoje, pokoj-loznice a pokoj-obyvaci
cast. Nejedna se o apartman.
Balicek „Hilton Suite se snidani a wellness“ neni vcetne zazitku. V kosiku
vidite tucne cely nazev slevomatove nabidky, dale jiz vidite variantu, kterou
kupujete (Hilton Suite se snidani a wellness).
Dekuji za pochopeni a hezky den, Michaela
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaká je otevírací doba wellness a fitness zóny. Děkuji za odpověď.
Dobry den, pani Kracmarova,
dekuji za Vas dotaz. Oteviraci doba LivingWell Clubu je po-pa 6–22, so-ne
7–22.
Prijemny pobyt, Michaela
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda je možné přímo u vás na recepci provést vlastní antigenni samotest na covid19, pokud neuplynuno 14 dní od druhé dávky očkování? Děkuji za odpověď
Dobrý večer, paní Vlasto, velice se omlouvám, ale samotest není možné předložit na recepci jako platný dokument, je potřeba mít laboratorní test, dekuji za pochopeni, Preji prijemny pobyt, Martina
Dobrý den, máte na hotelu nějaké pokoje kde je namísto sprchy vana? Dále by mne zajímalo, jestli to chápu správně, že výřivka ve Vašem hotelu není k dispozici?
Dobre dopoledne, pane Mlynsky. Ano, vanu mame k dispozici, staci napsat do poznamky, vyrivka v hotelu neni, S pranim prijemneho dne, Martina
Děkuj za odpověď … a ještě jeden dotaz. Lze na tento pobyt uplatnit platbu z FKSP? Při objednávce mi to tuto možnost nenabízí …
Pani Pirova, pokud Slevomat tuto moznost nenabizi, rezervaci lze rezervovat primo pres hotel. Hotel vam vystavi pro forma fakturu, dekuji za pochopeni, S pozdravem, Martina
Dobrý den … děkuji za rychlou odpověď a doplňuji – jaká je prosím cena za 3. osobu při koupi voucheru pro 2 osoby na pobyt (standarní pokoj – Kč 2499,–) se snídaní a wellness?
pani Pirova, priplatek CZK 1.300,/ vcetne DPH za 3.osobu/den zahrnuje ubytovani na pristylce, snidani, vstup do wellness Living Well, i 30 % sleva na masaze, Martina
Dobrý den,
dle výše uvedených informací je příplatek za 3. osobu 1300,– … jaká
je prosím cena, pokud by chtěla 3. osoba využít i dalších služeb,
které jsou součástí voucheru zakoupeného tady na slevomatu?
Předem děkuji
Dobre dopolende, prosim, dejte mi vedet, jake sluzby konkretne pozadujete, mame rozdilne balicky, rada pro vas ceny overim, s pranim prijemneho dne, Martina
Dobrý den, máme v plánu do Prahy přijet v ranních hodinách, ale check-in je až odpoledne, je možné nechat si u vás kufr například na recepci? Předem děkuji
Dobre rano, Lenko, samozrejme, stavte se pri prijezdu rano na recepci, pokud Vas pokoj nebude jeste k dispozici, radi Vam uschovame zavazadlo. Tesime se na Vasi navstevu v nas, preji prijemny vikend, Martina
Dobre rano, Lenko, samozrejme, stavte se pri prijezdu rano na recepci, pokud Vas pokoj nebude jeste k dispozici, radi Vam uschovame zavazadlo. Tesime se na Vasi navstevu v nas, preji prijemny vikend, Martina
Dobrý den,
jak je to s vratnou zálohou. Pokud zaplatím v hotovosti dostanu při odjezdu
zálohu opět v hotovosti? A je nutné tuto zálohu platit pokud nechci
využít minibar či jiné doplňkové služby?
Je vratná záloha braná na osobu nebo na pokoj?
Dobre dopoledne, pani Popovicova, zaloha je za pokoj a pri prijezdu pozadovana, pri odjezdu vam bude samozrejme vracena, s pranim prijemneho dne, Martina
Dobrý den, jsou momentálně povinné nějaké testy na Covid?? laboratorní PCR nebo nějaké jiné potvrzení.
Dobry den, pane Jezi,
Posílám aktuální informace potřebné pro ubytování.
Možno ubytovat pokud
• osoba absolvovala nejdéle před 7 dny RT-PCR vyšetření na přítomnost
viru SARSCoV-2 s negativním výsledkem, nebo
• osoba absolvovala nejdéle před 72 hodinami POC test na přítomnost
antigenu viru SARS CoV-2 s negativním výsledkem, nebo
• osobě byl vystaven certifikát MZČR o provedeném očkování proti
onemocnění COVID-19
i. od aplikace první dávky vakcíny uplynulo nejméně 22 dní (pro
dvoudávkové schéma), ale ne více než 90 dnů, pokud ještě nebyla podána
druhá dávka,
ii. od aplikace první dávky vakcíny uplynulo minimálně 22 dní (pro
dvoudávkové schéma), nejvýše však 9 měsíců, pokud byla aplikována
druhá dávka, nebo
iii. od aplikace vakcíny uplynulo nejméně 14 dní, ale ne více než
9 měsíců (pro jednorázový dávkovací režim)
• osoba prodělala laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, uplynula
doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva
zdravotnictví a od prvního pozitivního POC antigenního testu na přítomnost
antigenu viru SARS CoV-2 nebo RTPCR testu na přítomnost viru
SARS-CoV-2 neuplynulo více než 180 dní.
Tyto osoby lze ubytovat na nejdéle 7 dnů, pro prodloužení pobytu musí
opětovně splnit uvedenou podmínku s negativním výsledkem.
Pro více informací prosím navštivte Coronavirus – Information of MoI –
Ministry of the interior of the Czech Republic (mvcr.cz)
Dekuji, Michaela, Reservation Team
Dobrý den, bude, prosím, letos fungovat program “v Praze jako doma”, popr. bude do neho Hilton zařazen? Loni jsme si pobyt u Vás moc užili :) děkuji
Dobré ráno, paní Kučerová, S radostí vás mohu informovat, že nás hotel bude součástí této akce od 1.7.2021. S přáním příjemného dne, Martina
Dobrý den, zajímalo by mě jestli v 16 letech jsi mužů rezervovat pokoj
dobré odpoledne, Dekuji za Vas pozadavek, ubytovat se muzete od 18 let,, pokud je Vam 16 let, je potreba se ubytovat v doprovodu dospele osoby, ktere je 18 let. S pranim prijemneho dne, Martina, Rezervacni oddeleni
Dobrý den, chtěla bych zakoupit poukaz pro 3 dospělé, je to možné?
Když jsem zkoušela koupit 2 poukazy, tak je cena stejná za jednu osobu jako
za 2, byla by možnost to nějak vyřešit? Děkuji moc a přeji krásný
den,
Šetelíková
Dobry den, paní Setelikova, Denni priplatek za 3.dospelou osobu je CZK 1.300,– bez naroku na volitelny zazitek. V ceně je ubytování a snídaně. Tento priplatek budete platit přímo v hotelu. Udelejte si, prosim rezervaci na dvojluzkovy pokoj a dejte nám vedet, az bude voucher zakoupen, ja pak zmenim primo u nas, v Hilton rezervacnim systemu pokoj na Two queen bedroom pokoj a zmenim pocet osob na pokoji. S pranim prijemneho dne, Martina
Dobrý den, chtěla jsem si u vás rezervovat voucherpres slevomat když zadám platbu kartou tak mi to banka neveme mám monetu je nějaká jiná platba?
Dobrý den, paní Svobodová, Děkuji Vám za Váš email. Velice se omlouvám, ale voucher lze zakoupit pouze s kreditní kartou. Děkuji za pochopení, Martina
Dobrý den, mohou do bazénu i děti?
Dobre rano, pane Capku, urcite, deti muzou do bazenu v doprovodu rodice, Martina
Dobrý den, když mám již koupený voucher, mám si u Vás ubytování
zarezervovat přes e-mail nebo radši telefonicky?
Děkuji
Dobre dopoledne, prosim, poslete nam objednavku na reservations.prague@hilton.com
Poprosime o cislo voucheru a datum pobytu, Dekuji predem, Martina Rezervacni
oddeleni Hilton hotely Praha
Dobrý den, když objednám: Pobyt se snídaní a wellness
2 až 4 osoby, 2 až 8 dní (1 až 7 nocí) – Platnost do
30. 12. 2021
pro 2 dospělé a 2 děti (1 a 3 roky), jaký dostaneme pokoj? Budet
o s manželskou postelí a pohovkou a nebo 2 manželské postele? Preferovali
bychom 2 manželské postele. Děkuji
dobre odpoledne, pane Čapku, dekujeme za Vas zajem o Hilton Prague hotel. Radi pro Vas pripravime pokoj s 2 manzelskymi postelemi, staci nam tent typ pokoje napsat do poznamky, Dekuji, tesime se na Vasi navstsevu, Martina
Dobrý den, zkoušela jsem 11–13.6 , 17–19.6 , 22–24.6 a i bez termínu, což by bylo úplně nejvhodnější.
Dobry den, ra s radosti Vam mohu nabidnout vsechny uvedene terminy, prosime o ciislo voucheru a termin, ktery jste vybrala, Dekuji Martina
Dobrý den, ráda bych objednala pobyt pro 2 dospělé a 1 dítě 17 let
resp. tedy pro 3 dospělé, ale ani v jedné nabídce nelze více jak
2 dospělé zadat a dítě je omezeno věkem 14 let. Nikde bohužel ani
nevidím nabídku výběru pokoje (rodinný) jak popisujete v předchozím
dotazu. Přitom nabídky jsou pro 2–4 osoby.
Předem děkuju za radu.
Dobré ráno, paní Hanová, Slevomat by Vám měl nabídnout při zadání
2 dospělé a 1 dítě FAMILY POKOJ, mohu se zeptat, který termím
prověřujete? Je možné, že tento pokoj je již vyprodám. Ráda prověřím
obsazenost.
Těším se na Vaši odpověd´, Martina
Dobrý den když zakoupim vouscher pro 2 dospělé a 2 děti-dcera 11let a syn 16let,kvůli synovi,kterému je už 16let mi nelze objednávka dokončit.Prodim o radu,syn je bran jako dospělý jak tedy objednávku dokončit??Jeli bychom 4 rodina.Jekuji za pomoc.Fenclová
Dobré dopoledne, pani Fenclova, rada vam poradim. Pokud jste si vybrala
balicek ubytovani se snidani, zadejte do rezervace 2dospele osoby a 2deti,
rodinny Family pokoj. Rezervace by mela projit. Deti jsou do vekku 18 let.
Pokud jste si vybrala balicek se snidani a volitelnym zazitkem, opet by mela
rezervace projit s tim, ze volitelny zazztek pro starsiho syna uz neni zahrnut
v cene a prikoupi se primo na miste. Opet je potreba vybrat rodinny pokoj.
Jestli se Vam rezervaci nepodari dokoncit, rada Vas navedu, napiste nam telefon
a spojime se, Dekuji predem, preji prijemny den, Martina
Chcel by som sa opýtať či je tam fitnnes centrum a ci mám vstup voľný,alebo si musim priplatiť.Mam u Vas objednaný pobyt na 4 noci.
Dobrý den, Pavle :)
ano, fitness zóna je také k dispozici. Vstup do ní máte v rámci
otevírací doby zdarma v ceně voucheru. Je to samozřejmě uvedené také
přímo na voucheru.
Pěkný den :)
funguje i bazén
Dobrý den, Jitko,
možnost užití bazénu a dalších služeb je závislé na vládních
nařízeních a jejich současných rozvolňování. Pro přehled doporučuji
využít například tyto naše stránky, kde máme vše podrobně vypsané. https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene
.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je možné připlatit přistýku pro dospělého ? Děkuji
Dobrý den, Petře,
naše nabídka je bohužel koncipována pouze pro maximálně 4 dospělé
osoby. V případě zájmu o využití pobytu vyšším počtem osob
doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde přikládám kontakt:
Reservations_Prague@hilton.com
, +420 224 841 111.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, máme 3 děti. Je možná přistýlka pro dítě ve 4 lůžkovém pokoji? Děkuji.
Dobré odpoledne, pani Gabrielo, velice se omlouvam, ale pristylka se do Family pokoje nevejde, v pokoji je manzelska postel a rozkladaci pohovka, maximalni obsazenost je 4 hoste. Pokud jste 2 dospele osoby a 3 deti, je potreba si zakoupit 2 pokoje, v pripade jakykoliv otazek, prosim, nevahejte me kontaktovat, Rada Vam poradim, s pozdravem, Martina
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zakoupený voucher, ale mám obavu ohledně parkování. Jak zjistím, že je pro nás volné parkovací místo a jak funguje příjezd? Převezme si auto personál hned po příjezdu před hotel, nebo budu muset parkoviště hledat sama?
Předem děkuji za odpověd.
dobrý den, parkovací místo nelze dopředu rezervovat, dostupná kapacita záleží na volné kapacitě při příjezdu, doporučila bych prvně osobně zaparkovat, máme vnitřní a venkovní parkoviště a pak je jít zaregistrovat na recepci, z garáže máme přímý výtah na recepci, s přáním příjemného dne, Martina