Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 508 199 665 nebo e‑mailem na rezerwacja@willaanna.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Poplatek za závěrečný úklid: 100 PLN (splatný na místě)
Vratná záloha: 500 PLN (splatná na místě)
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den,chci se zeptat,je moznost vzitvsebou čivavu?
Willa Anna
Dobré ráno,
ano, je účtován další poplatek ve výši 50 PLN.
Vítejte
Blanka
Dobrý den,
pokoje jsou pouze do 4 osob? Nebo je možná přistýlky, když je
pětičlenná skupina? Popřípadě kolik se doplácí za pátého člena?
Děkuji za vaší odpověď.
S pozdravem, B.
Slevomat.cz
Dobrý den, Blanko,
tato nabídka je opravdu pouze koncipována pro 4 osoby. Výjimku může
tvořit dítě do 3 let, každopádně se můžete určitě informovat přímo
u poskytovatele služby a s ním se eventuálně domluvit na nějaké
alternativní možnosti. :-) Zde přikládám kontakt: rezerwacja@willaanna.pl
,+48 508 199 665.
Přeji krásný den,
Květoslava
Pavel Zeman
Dobrý den,
lze výše uvedené ubytování uhradit pomocí FKSP ?
Děkuji za Vaší odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle,
vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,chci se zeptat,je moznost vzitvsebou čivavu?
Dobré ráno,
ano, je účtován další poplatek ve výši 50 PLN.
Vítejte