Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 748 867 421 nebo e‑mailem na info@hotelpiotr.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je prosím možné přikoupit si privátní wellness ve vířivce
pro dva? Moc děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Blanko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na
provozovatele na e-mailu: info@hotelpiotr.pl či tel.
+48 74 886 74 21. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím
jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Hotel Piotr SPA&Wellness
Rádi bychom poskytli vířivku pouze pro dva, ale bohužel v hotelové
pracovní době neprovádíme takové rezervace, protože hosté s balíčkem
SPA mohou vířivku použít kdykoli. S vysokou pravděpodobností však
můžete zjistit, že v určitých hodinách budete používat pouze vířivku.
S pozdravem!
Michaela Čaloudova
Dobrý den. Mela bych dotaz ohledně stravy. Podává se v hotelu kde budeme
ubytování? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo, stravování probíhá v hotelové restauraci: https://www.hotelpiotr.pl/restauracja/menu-restauracji.
Snídaně a Večeře probíhá formou bufetové snídaně a dvouchodové
večeře, které si budete vybírat ze speciálně připraveného menu. Krásný
den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím možné přikoupit si privátní wellness ve vířivce pro dva? Moc děkuji
Dobrý den, Blanko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu: info@hotelpiotr.pl či tel. +48 74 886 74 21. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Rádi bychom poskytli vířivku pouze pro dva, ale bohužel v hotelové pracovní době neprovádíme takové rezervace, protože hosté s balíčkem SPA mohou vířivku použít kdykoli. S vysokou pravděpodobností však můžete zjistit, že v určitých hodinách budete používat pouze vířivku. S pozdravem!