Pohoda v polském Řešově: neomezený wellness, jídlo i romantický balíček
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je wellness již k dispozici? Nebo případně od kdy by mělo
být?
Ve všech pokojích delux je vana a sprchový kout vedle postele?
Děkuji:)
Dobrý den, Natálie, bohužel z důvodu rekonstrukce je posilovna, bazén a wellness zóna v současné době uzavřená. Bohužel termín, kdy znovu bude v provozu není jasný. V pokojích deluxe, by měl být sprchový kout s vanou vedle sebe. Každopádně si tuto informaci můžete ověřit přímo u hotelu na e-mailu:info@grand-hotel.pl či tel. +48 17 250 00 99. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže s cizím jazykem, můžete nás kontaktovat na pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je wellness momentálně v provozu? Děkuji
Dobrý den, Lucie, z důvodu rekonstrukce je wellness zóna, bazén a posilovna v současné době nedostupná. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
Ve Voucheru je napsáno “polopenze formou bufetu”
Když rozkliknu “příplatky” tak vidím poplatek za večeři 55 ZLT. Je
tedy v tom balíčku večeře zdarma a nebo zpoplatněna.
Předem děkuji.
Dobrý den, Davide, pokud máte polopenzi, tak není potřeba platit příplatek za večeři, protože ji máte již v balíčku. Pokud máte pouze pobyt se snídaní a přál byste si připlatit i večeři, tak příplatek za večeři činí 55 PLN/den. Pěkný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bude bazén za měsíc v provozu? Děkuji za odpověď.
Dobrý dem. Silvie, tuto informaci si prosím ověřte přímo u hotelu na e-mailu:info@grand-hotel.pl
či tel.+48 17 250 00 99. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)