Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu info@grand-hotel.pl nebo na tel. +48 172 500 099. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor: Wellness je aktuálně do odvolání mimo provoz. O jeho dostupnosti se informujte předem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, bude bazén za měsíc v provozu? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý dem. Silvie, tuto informaci si prosím ověřte přímo u hotelu na
e-mailu:info@grand-hotel.pl
či tel.+48 17 250 00 99. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy.
Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže,
můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to
vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Natálie
Dobrý den, je wellness již k dispozici? Nebo případně od kdy by mělo
být?
Ve všech pokojích delux je vana a sprchový kout vedle postele?
Děkuji:)
Slevomat.cz
Dobrý den, Natálie, bohužel z důvodu rekonstrukce je posilovna, bazén a
wellness zóna v současné době uzavřená. Bohužel termín, kdy znovu bude
v provozu není jasný. V pokojích deluxe, by měl být sprchový kout
s vanou vedle sebe. Každopádně si tuto informaci můžete ověřit přímo
u hotelu na e-mailu:info@grand-hotel.pl či tel. +48 17 250 00 99. Komunikace
probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže s cizím jazykem, můžete
nás kontaktovat na pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Lucie Krejčí
Dobrý den, je wellness momentálně v provozu? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, z důvodu rekonstrukce je wellness zóna, bazén a
posilovna v současné době nedostupná. Krásný den, Tomáš :)
David Nagy
Dobrý den,
Ve Voucheru je napsáno “polopenze formou bufetu”
Když rozkliknu “příplatky” tak vidím poplatek za večeři 55 ZLT. Je
tedy v tom balíčku večeře zdarma a nebo zpoplatněna.
Předem děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Davide, pokud máte polopenzi, tak není potřeba platit
příplatek za večeři, protože ji máte již v balíčku. Pokud máte pouze
pobyt se snídaní a přál byste si připlatit i večeři, tak příplatek za
večeři činí 55 PLN/den. Pěkný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bude bazén za měsíc v provozu? Děkuji za odpověď.
Dobrý dem. Silvie, tuto informaci si prosím ověřte přímo u hotelu na e-mailu:info@grand-hotel.pl
či tel.+48 17 250 00 99. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)