Legendární hotel International: pobyt s jídlem i romantika s masáží, skvělá dostupnost do centra
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte na e‑mailu reservation@internationalprague.cz nebo na tel. 296 537 885.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti.
- Tip: Pokud máte zakoupený balíček s večeří, rezervujte si datum a čas večeře již před vaším příjezdem.
- Dobré vědět: Parkoviště je samoobslužné. Parkovací místo předem ale bohužel nelze rezervovat, záleží na aktuální dostupnosti v den příjezdu (parkoviště má cca 65 parkovacích míst).
- 1. dítě do 11,9 let má pobyt na lůžku s rodiči a se snídaní zdarma.
- Další a dítě starší 12 let hradí za pobyt na lůžku příplatek jako 3. dospělá osoba.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 500 Kč/den/auto
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, bude se váš hotel účastnit i letos „akce“ v Praze jako
doma – klíč k Praze?
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dagmar
Dobrý den, milá Dagmar, děkujeme za Váš dotaz. I tento rok se náš Hotel International plánuje zapojit do akce V Praze jako doma. Po spuštění akce si stačí si příjezdu vyžádat body za ubytovaní na recepci hotelu. Těšíme se na Vaši návštěvu a přejeme hezký den, Váš Hotel International Prague
Dobrý den, ještě jeden dotaz. Máme 8leté dítě, ale chtěli by jsme pro něj samostatnou postel. Jaký voucher koupit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martine, v tomto případě si můžete vybrat jednu z variant pro 2–4 osoby. Dále Vám máte 2 možnosti. Můžete zakoupit voucher pro 2 osoby a dále předem kontaktovat přímo hotel na e‑mailu reservation@internationalprague.cz nebo na tel. 296 537 885, se kterým se domluvíte na přistýlce pro 3. osobu a výši doplatku za ni. Nebo můžete zakoupit voucher rovnou pro 3 osoby, a tak bude mít každý z vás svou vlastní postel i další služby z balíčku. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, parkování je zdarma nebo ne? Je psáno zdarma a
v příplatkách potom je 500kč na den.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martine, parkování máte v rámci balíčku skutečně zdarma. Informaci jsme upravili i v sekci Příplatky tak, aby byla přehlednější a jasnější. Děkujeme Vám tedy za upozornění. Pěkný den :) Kačka
Prosím cena za 3 noci je 3240kč pro jednu os a nebo pro 2 os,
Dobrý den, Borisi :)
počet osob si vždy nastavujete při objednávce. Voucher jsou ale v této
nabídce vždy minimálně pro 2 osoby.
Pěkný den :)
Dobrý den,
chtěla jsem zakoupit na termín koncem září, ale přestože má voucher
platnost údajně do prosince, termín na září se nedá
on-line zarezervovat.?
Dobrý den, Jano, v tuto chvíli je v on-line kalendáři stále plno volných termínu v měsíci září. Stačí si vybrat jednu z variant Září–říjen, pobyt se snídaní (nástup všední dny) nebo Září–říjen, pobyt se snídaní (nástup víkendy), a poté už jen zvolíte počet osob a konkrétní termín v on-line kalendáři. Pokud byste mělas čímkoli potíže, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, máme koupený voucher, kde je uvedeno že pobyt je možné
využít s nástupními dny od neděle do čtvrtka. Mám to chápat tak že
pobyt se může čerpat pouze ve všední dny nebo den nástupu může být od
neděle do čtvrtka? Máme voucher na 4-denni pobyt.
Diky
Tomáš
Dobrý den Tomáši, děkujeme za Váš dotaz. Zmíněná Vámi varianta pobytu předpokládá ubytovaní ve všedních dnech. Nicméně záleží to na konkretním termínu, pokud budeme mít volno, termín přizpůsobíme Vašemu požadavku. Přejeme hezký den, Tým Hotelu International
Dobrý den, chci pro rodinný výlet objednat 3 pokoje na termin 9–11.7.2021. Kdyby jsme termin nezvládli, dal se přeložit na podzimní dny? Dekuji! Semerad 602411284
Dobrý den, pane Semerade, děkujeme za Váš dotaz a zájem o náš hotel
International. Vidim, že rezervace jste už provedl. Pokud budete potřebovat
termín rezervaci změnit, kontaktujte nás prosím minimálně 10 dni před
aktuálním termínem příjezdu. Změna terminu záleží na aktuální
obsazeností. Přeji hezký den,
Rezervační oddělení Hotelu International
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Měla bych dotaz ohledně příplatku za domácí zvířata… Poplatek 500 Kč za noc je za pokoj nebo bude bude účtován za každé zvíře zvlášť? Máme dva psy středního plemene. Moc děkuji za odpověď. S pozdravem, Kateřina
Milá Kateřino, velice Vám děkujeme za Váš dotaz a zájem o ubytovaní i s Vašimi mazlíčky v našem Hotelu International. Oba Vaši pejsky rádi ubytujeme za celkový doplatek 500 Kč/noc. Při rezervaci prosím přídejte poznámku, že budete mít s sebou pejsky. Budeme se těšit na Vaši návštěvu. Přeji hezký den, Váš Hotel International Prague