Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Legendární hotel International: pobyt s jídlem i romantika s masáží, skvělá dostupnost do centra

4,4 / 5 Hotel International Praha (mapa) 126 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Kateřina

Dobrý den,
Měla bych dotaz ohledně příplatku za domácí zvířata… Poplatek 500 Kč za noc je za pokoj nebo bude bude účtován za každé zvíře zvlášť? Máme dva psy středního plemene. Moc děkuji za odpověď. S pozdravem, Kateřina

Hotel International

Milá Kateřino, velice Vám děkujeme za Váš dotaz a zájem o ubytovaní i s Vašimi mazlíčky v našem Hotelu International. Oba Vaši pejsky rádi ubytujeme za celkový doplatek 500 Kč/noc. Při rezervaci prosím přídejte poznámku, že budete mít s sebou pejsky. Budeme se těšit na Vaši návštěvu. Přeji hezký den, Váš Hotel International Pra­gue

Dagmar Tchír Zatloukalova

Dobrý den, bude se váš hotel účastnit i letos „akce“ v Praze jako doma – klíč k Praze?
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
 Dagmar

Hotel International

Dobrý den, milá Dagmar, děkujeme za Váš dotaz. I tento rok se náš Hotel International plánuje zapojit do akce V Praze jako doma. Po spuštění akce si stačí si příjezdu vyžádat body za ubytovaní na recepci hotelu. Těšíme se na Vaši návštěvu a přejeme hezký den, Váš Hotel International Pra­gue

Martin Hrubes

Dobrý den, ještě jeden dotaz. Máme 8leté dítě, ale chtěli by jsme pro něj samostatnou postel. Jaký voucher koupit? Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine, v tomto případě si můžete vybrat jednu z variant pro 2–4 osoby. Dále Vám máte 2 možnosti. Můžete zakoupit voucher pro 2 osoby a dále předem kontaktovat přímo hotel na e‑mailu reservation@internationalprague.cz nebo na tel. 296 537 885, se kterým se domluvíte na přistýlce pro 3. osobu a výši doplatku za ni. Nebo můžete zakoupit voucher rovnou pro 3 osoby, a tak bude mít každý z vás svou vlastní postel i další služby z balíčku. Pěkný den, Kačka

Martin Hrubes

Dobrý den, parkování je zdarma nebo ne? Je psáno zdarma a v příplatkách potom je 500kč na den.
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine, parkování máte v rámci balíčku skutečně zdarma. Informaci jsme upravili i v sekci Příplatky tak, aby byla přehlednější a jasnější. Děkujeme Vám tedy za upozornění. Pěkný den :) Kačka

Boris Gerega

Prosím cena za 3 noci je 3240kč pro jednu os a nebo pro 2 os,

Slevomat.cz

Dobrý den, Borisi :)
počet osob si vždy nastavujete při objednávce. Voucher jsou ale v této nabídce vždy minimálně pro 2 osoby.
Pěkný den :)

Jana

Dobrý den,
chtěla jsem zakoupit na termín koncem září, ale přestože má voucher platnost údajně do prosince, termín na září se nedá
on-line zarezervovat.?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, v tuto chvíli je v on-line kalendáři stále plno volných termínu v měsíci září. Stačí si vybrat jednu z variant Září–říjen, pobyt se snídaní (nástup všední dny) nebo Září–říjen, pobyt se snídaní (nástup víkendy), a poté už jen zvolíte počet osob a konkrétní termín v on-line kalendáři. Pokud byste mělas čímkoli potíže, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka

Tomáš

Dobrý den, máme koupený voucher, kde je uvedeno že pobyt je možné využít s nástupními dny od neděle do čtvrtka. Mám to chápat tak že pobyt se může čerpat pouze ve všední dny nebo den nástupu může být od neděle do čtvrtka? Máme voucher na 4-denni pobyt.
Diky
 Tomáš

Hotel International

Dobrý den Tomáši, děkujeme za Váš dotaz. Zmíněná Vámi varianta pobytu předpokládá ubytovaní ve všedních dnech. Nicméně záleží to na konkretním termínu, pokud budeme mít volno, termín přizpůsobíme Vašemu požadavku. Přejeme hezký den, Tým Hotelu International

Mirek Semerad

Dobrý den, chci pro rodinný výlet objednat 3 pokoje na termin 9–11.7.2021. Kdyby jsme termin nezvládli, dal se přeložit na podzimní dny? Dekuji! Semerad 602411284

Hotel International

Dobrý den, pane Semerade, děkujeme za Váš dotaz a zájem o náš hotel International. Vidim, že rezervace jste už provedl. Pokud budete potřebovat termín rezervaci změnit, kontaktujte nás prosím minimálně 10 dni před aktuálním termínem příjezdu. Změna terminu záleží na aktuální obsazeností. Přeji hezký den,
Rezervační oddělení Hotelu International

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru