Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Nový resort na polském břehu Baltského moře: polopenze, vodní park i neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací se doporučuje sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 70 PLN/noc (pouze plemena do 10 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den (garážové stání)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,je možno přijet pouze na víkend? Od 13 do 15.8.2021? Jsme dva dospělí a dvě děti. 18 a 4 roky. Děkuji
Witam , jak mogę zarezerwować pobyt w pokoju Family suite (48 m²).Dzięki . Chcę zarezerwować pobyt w lipcu
Prosimy o kontakt na rezerwacja@hotelbelmare.pl bądź za pośrednictwem naszej strony https://www.hotelbelmare.pl/pakiety
Dobrý den, měli bychom zájem o termín od 20.6.-25.6.2021… 2 dospělí, 2 děti (12 let a 2roky) s polopenzí. Prosíme o kalkulaci. Funguje hotel v plném rozsahu? Od kdy funguje venkovní aquapark? Je možné platit pobyt až na místě? Jak je to u Vás s testovaním na covid? Lze pobyt zrušit z důvodů pozitivního testu? Hezký zbytek dne
Dzień dobry, w przypadku rezerwacji prosimy o kontakt na rezerwacja@hotelbelmare.pl
Obiekt działa w pełnym wymiarze również z parkiem wodnym. Wymagana jest
zaliczka 40%. w przypadku pozytywnego testu przysługuje zmiana terminu lub
voucher pobytowy.
Dobrý den, pokud zduvodu pozitivniho testu, dle aktualnich podminek ne starsiho 48 hodin, nebudeme moci prijet, bude možná nějaká náhrada, nebo nám voucher propadne? Dekuji za odpověď.
Dobrý den, je možno v době covidu užívat bazén/wellness/vodní park?
Jsou všichni zaměstnanci testovaní? Stačí antigenní test pro pobyt
u vás?
Děkuji.
Dzień dobry,
od 29 czerwca park wodny oraz basen będą otwarte wraz ze wszystkimi
atrakcjami. Pracownicy są testowani w przypadku podejrzenia COVID. Nie wymagamy
od gości testów na covid. Pozdrawiamy
Dobrý den, prosím o cenovou nabídku 4 dospele osoby a 3 děti ve věku
7mesicu, 2 roky a 5let
Potřebujeme dva pokoje, termin v srpnu
Děkuji
Proszę o dokładny termin pobytu.
Dobrý den, je možné vystavit fakturu na zaměstnavatele? V českých korunách? Děkuji
Dzień dobry. Możemy wystawić jedynie FV w polskiej walucie.
Dobrý den chtěla bych se zeptat jak to funguje v případě že kvůli covidu budou omezeny bary a snídaně v podání vlastniho výběru. Děkuji
Śniadania i obiadokolacje donoszone są do apartamentów.
Dobrý den, má rodinný pokoj Suite oddělenou ložnici? Děkuji.
Tak. Pokój Suite, ma osobną sypialnie, salon z aneksem kuchennym oraz osobną łazienkę. Pozdrawiamy
Dobrý den, pokud si zarezervuji termín a stane se, že v Polsku v te době budou stále omezení kvůli Covidu (uzavřené obchody, bazény, restaurace atd.), je možné nechat poukaz prodloužit? Děkuji
Dzień dobry, tak istnieje możliwość przedłużenia vouchera w przypadku dostępności terminów. Pozdrawiamy
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Potřebujeme od 22.8.-29.8.2021 – 2 dospělí a 1 dítě *8let)
Máte volný pokoj?
Předem děkuji
Petra Karasková
Dobrý den, Petro :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. :)
Pěkný den