Užijte si jarní či podzimní Prahu: pobyt se snídaní ve 4* hotelu na Smíchově
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda váš hotel jde uhradit přes FKSP Děkuji
Dobrý den, Lenko, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka
Dobrý den, pokud bychom k vám chtěli jet od 17.6. do 21.6. lze to vyřešit koupí dvou na sebe navazujících voucherů? Kvůli odlišnosti ceny v týdnu a o víkendu mi nejde vybrat tento termín v kuse. 3lo by teda koupit dva vouchery, od 17.6. do 18.6. a dále od 18.6. do 21.6.? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lenko, 2 na sebe navazující vouchery je možné takto zakoupit. Nicméně pokud byste si chtěli pobyt tímto způsobem prodloužit, doporučím Vám domluvit se předem přímo s provozovatelem na tel. +420 777 313 776 nebo e‑mailem na hotelumartinapraha@seznam.cz, aby případná rezervace i následný pobyt proběhl v pořádku. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, mate jedte volný tetmin od 3.8.do 5.8. jeden pokoj pro 3osoby (tedy s pristylkou)?
Dobrý den, Blanko,
pro takový dotaz můžete využít našeho online rezervačního kalendáře,
který jasně reflektuje aktuální dostupnost hotelu. Ve Vámi vybraném
období je bohužel na základě tohoto kalendáře hotel již kapacitně
obsazen. Můžete se samozřejmě pokusit kontaktovat i hotel, jestli se
náhodou nějaký pokoj neuvolnil, a domluvit se přímo s provozovatelem na
rezervaci termínu. V tomto případě si poté u nás zakoupíte voucher bez
termínu, jehož kód předáte provozovateli pro dokončení rezervace. :-) Zde
přikládám kontakt: hotelumartinapraha@seznam.cz
, +420 777 313 776.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, prosím od kolika hodin se podávají snídaně. Děkuji
7:30–10:00
Dobrý den, když bychom se ubytovali na 2 noci, platí se parkovné 2× 300Kč či 3× 300Kč? 😁 Děkuji moc za odpověď! Krásný den přeji.
platí se 2× 300 a klíčky se vrací do 10:00
Dobry den, mate volny termin na pokoj pro 3osoby na 2.až4.8.2021?
Dobrý den, Blanko :) ¨
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a
nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný.
:)
Pěkný den
Dobrý den, jaké jsou zde prosím možnosti parkování? Děkuji.
Dobrý den, Petře :) u hotelu je možné zarezervovat k pobytu
i parkování v hotelové garáži. Je třeba to provést dopředu. Cena je
poté 300 Kč/den.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, radi bychom k Vám v září zavítali, termín od 15–17. Máme rok a půl stare dítě, je k dispozici i postýlka? Změní se tak cena ve twin pokoji?
ne nezmění jen musíte uvest k rezervaci že chcete na pokoj dětskou postýlku