Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Aktivní pobyt v Krkonoších ve stylovém penzionu Dřevěnka s polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci termínu proveďte na e‑mailu: azmedia@email.cz nebo tel. 775 119 001. Při rezervaci uvádějte číslo voucheru.
- Děti do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu: zdarma
- Děti od 3 do 11,9 let: 450 Kč/noc se všemi službami
- Domácí mazlíčci: Po dohodě s recepcí
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, máme zájem o ubytování ve vašem penzionu v termínu od 1. 8. 2021 na cca 1 týden pro dvě dospělé osoby. Máte v tomto termínu volno ?
Dobrý den,
jsme obsazeni v tomto termínu.
M. Pinkava
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na volné termíny některý z datumů
buď 11.6.-13.6., nebo 16.7.-18.7., nebo 30.7.-1.8.?
Jedná se o dvě noci pro dvě dospělé osoby + jedno 3 leté dítě
(ideálně na lůžku s polopenzí) + 3 měsíční miminko ( v dětské
postýlce), s tím tedy ještě spojený dotaz, zda je u Vás možnost
zapůjčení dětské postýlky, popřípadě za jakou cenu, nebo zda si máme
vzít svou.
Mockrát děkuji
Dobrý den, Dagmar,
pohledně tohoto dotazu Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele
služby, se kterým se budete moci již konkrétně domluvit na podrobnostech,
jako například i na možnosti zapůjčení dětské postýlky. :-) Zdě
přikládám kontakt: azmedia@email.cz ,
+420 775 119 001.
přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je možnost uschování kol ?
Dobrý den,
ano, máme kolárnu.
Hezký den
M. Pinkava
Dobrý den,
ano, máme kolárnu.
Hezký den
M. Pinkava
Dobry den, varite i vegetarianska jidla?
Dekuji
Dobrý den,
po dohodě ano.
Hezký den
M. Pinkava
Dobrý den.Ráda by sem si u Vás zakoupila pobyt. je možné zaplatit z fondu „FKSP“? Podmínkou pro to je vystavení daňového dokladu na mého zaměstnavatele. Je to možné? Děkuji. Kristína
Dobrý den,
ano, možné to je.
Hezký den
M. Pinkava
Dobrý den,
ano, možné to je.
Hezký den
M. Pinkava
Dobry večer prosim mate volný termín pro dva dospělé a jedno dítě od 28.7.-1.8.?Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, volno zatím máme.
Hezký den
M. Pinkava
Dobrý den , ráda bych se zeptala zda by byl možný nástup na pobyt ve svátek 6. července ? Děkuji za odpověd s pozdravem Simonaa
Dobrý den, Simono, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu azmedia@email.cz nebo na tel. +420 775 119 001. Věřím, že spolu naleznete nějaký volný termín, který bude zapadat do Vašich plánů a možností. Pěkný den :) Kačka
Dobry den kolik mate pokoju bylo by nas asi 9 osob
Dobrý den,
5 pokojů. 1 × 4, 2 × 3, 2 × 2
Hezký den
M. Pinkava
Malého psa vzít mužem?
Dobrý den,
ano, pejsek není problém.
Hezký den
M. Pinkava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda-li by bylo možné na dvoulůžkový pokoj přidat přistýlku. Cestujeme jako 4 členná rodina s dvěma malými dětmi (2 a 4 roky), kteří spí rádi na jedné posteli. Případně bychom vzali i trojlůžkový pokoj. Další otázkou je jak popřípadě děti účtujete (ubytování a polopenzí). Je volný termín v termínu od 9–12.9?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Dobrý den, Hano, není problém ubytovat děti na jedné posteli, děti od 3 do 11,9 let: 450 Kč/noc se všemi službami. Nabídka je koncipována pro dvě osoby, takže je potřebné kontaktovat hotel ohledně příplatku za děti, zda to je 2×450 či to bude méně, když máte pouze jednu přistýlku. Zda je termín volný je potřebné si ověřit na e‑mailu: azmedia@email.cz nebo tel. 775 119 001. Krásný den, Tomáš :)