Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mailu pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči vč. polopenze: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den Jsem na invalidním vozíku, jak je to s bezbarierovostí hotelu
a pokojů. Je potřeba to do poptávky uvádět? Je na tyto požadavky nějaký
příplatek? Děkuji Skřejpek
Slevomat.cz
Dobrý den, Rudolfe, hotel bohužel bezbariérový není. Pěkný den
:) Kačka
Agáta Komínková
Dobrý den , chtěla bych vyrazit na dovolenou z celou rodinou. jednlao by
se o 2 dospělé osoby a 2 děti , 6 let a 5 let. Je možné se ubytovat
i s dětmi ? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Agáto, pobyt s dětmi je samozřejmě možný. Nicméně
v rámci voucher lze vybrat maximálně 3 osoby nad 4 roky. Proto Vám
doporučím kontaktovat v tomto případě přímo provozovatele na e-mailu info@villa-merry.com nebo
tel. +48 91 321 26 19, se kterým se můžete na všem blíže domluvit. Bylo
by možné tedy zakoupit voucher pro 3 osoby, a poté se zkusit domluvit
s poskytovatelem, že 2. dítě byste doplatili na místě. Avšak je třeba
toto domluvit ještě před zakoupením voucheru. Pěkný den, Kačka
Markéta Fourová
Dobrý den máme o tuto nabídku v červenci ale potřebujeme si sebou
vzít naše dva psy jsou na nás vázání a nemůžeme je nechat někde
hlídat.Dekuji za odpověď Markéta Daniš Fourová.
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, pobyt s domácími zvířaty je možný za příplatek
20 PLN/noc. Nicméně doporučím Vám kontaktovat předem přímo
provozovatele na tel. +48 91 321 26 19 nebo emailu info@villa-merry.com, se
kterým se můžete domluvit na bližších informacích a který Vám sdělí,
zda je to i v tomto případě možné. Pěkný den, Kačka
Václav Pluskal
Dobrý den, lze v rámci nabídky získat pokoj typu LUX a jaký by byl
případný doplatek?
Slevomat.cz
Dobrý den, Václave, v rámci této nabídky je možné se ubytovat pouze
v pokoji Standard. Pokud byste se chtěl ubytovat v pokoji LUX, můžete
zkusit kontaktovat přímo hotel na tel. +48 91 321 26 19 nebo emailu info@villa-merry.com a
domluvit se s nimi na případné změně pokoje. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den Jsem na invalidním vozíku, jak je to s bezbarierovostí hotelu a pokojů. Je potřeba to do poptávky uvádět? Je na tyto požadavky nějaký příplatek? Děkuji Skřejpek
Dobrý den, Rudolfe, hotel bohužel bezbariérový není. Pěkný den :) Kačka