Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohodová dovolená v chorvatském Drveniku: moderní hotel 50 metrů od pláže a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na booking@hotelivando.hr nebo na tel. +385912122279. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, zda-li je volný termín od 15.8. – 20.8. pro dvě osoby s polopenzí, případně jaká je cena za celý pobyt? Děkuji, s pozdravem Rachač.
Dear Sirs,
Thank you for your request. Unfortunately we are fully booked on requested
date.
Kind regards
Dobrý den, měla bych zájem o dvoulůžkový
pokoj s výhledem na moře v termínu 25. 9 – 2. 10.
Dear Madam,
Thank you for your request.
We have room on requested date.
kind regards
Dobrý den. Máte volný pokoj pro 2 dospělé v termínu 28.7 – 1.8.2021? A je zde možnost parkování u hotelu ?
dear Sirs,
Thank you for your email. Unfortunately we are fully booked on requested
date.
Thank you and kind regards
Dobrý den,
ráda bych se dotázala, zda máte volný termín ubytování 21.8.-
29.8.2021 pro 2 dospělí a 2 děti 15 a7 let. Moc děkuji.
Dear Sirs,
thank you for your email. We have room.
kind regards
Dobrý den, máte prosím volno v termínu 4.7–11.7. pokoj pro
2 dospělé a 2 děti 3 roky a 15 let ?A jaký zakoupit voucher
ideálně?
Děkuji! Lenka
Dear Sirs
Thank you for your email. Unfortunately we dont have room.
Kind regards
Dobrý den, mám zájem o pobyt pro 2 dospělé osoby a 2 děti (6 a 8 let) od 9.8 – 16.8. 2021.
Dear Sirs
we have 1 familly room on requested date.
thank you
Dobry den, je prosim volno v terminu 18.-28.7.2021? 2 dospele osoby a
2 deti (5 a 8 let).
Dekuji.
Lucie Skopalova
Dear Sirs
we can confirm you room.
thank you
Dobrý den,zajímalo by mě,kde zjistím,zda je mnou vybraný termín volný? Děkuji
Dear Sirs,
Please let us know the date you are intrested
thank you
Dobrý den, chci se zeptat jestli jsou u tohoto hotelu WIFI připojení na pokojích nebo ne :) Děkuji.
Dobrý den, Lukáši, na pokojích se samozřejmě k Wi-Fi k dispozici. :) Pěkný den, Kačka
Dear Sirs,
Thank you for your request.
We -fi is free og charge in all hotel.
Thank you
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máte prosím volný pokoj pro 2 osoby v termínu 4. – 10. 9.?
Děkuji Beláková
Dear Sirs
Thank you for your email.
We have room.
Kind regards