Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Léto v Šiklově mlýně: pobyt se snídaní či polopenzí, vstupné do zábavního parku i šikláky na atrakce
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Další dotazy vám zodpoví na tel. 566 567 400, 602 750 130 nebo na e‑mailech info@sikland.cz a pobyty@sikland.cz
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dětská postýlka: 100 Kč/noc (na vyžádání na recepci)
- Dítě do 100 cm (2,9 let) je zdarma bez nároku na lůžko a s nárokem na snídani (požadavek na snídani je nutné hlásit dopředu).
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat jak je to u vás pravidli, kvůli covidu. Co všechno
musíme mít.
S pozdravem Kozova
Dobrý den řídíme se nařízením vlády https://www.sikland.cz/2021/06/25/covid-19-opatreni-pri-ubytovani/
odkaz zasílám.
Přeji pěkný den a těšíme se na Vaši návštěvu
Dobrý den chci se zeptat Je možné že někdy zamluvený termín odpadne děkuji.
Dobrý den, Petře :)
pokud si vyberete termín přímo při objednávce, tak tento termín je
garantovaný.
Pěkný den :)
Dobrý den, je možné u varianty Prodloužený víkend s přesnou rezervací (8–11.7) přijet až v pátek (9.7) a odhlásit se v neděli? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jane, pokud máte rezervovaný termín 8.7. – 11.7.2021 a chtěli byste přijet až 9.7., doporučím Vám obrátit se přímo na provozovatele, se kterým se můžete zkusit na této změně domluvit. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, zajímalo by mne, jaké jsou aktuálně nastavené podmínky pobytu pro děti a dospělé kvůli epidemii. Je nutné očkování, testy? Atd. Mám zakoupený pobyt na začátek července. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Pavlíno, s tímto dotazem je nejlepší kontaktovat přímo provozovatele, který Vám přesně sdělí, co vše vyžadují a jak to u nich nyní probíhá. Dotazy Vám rádi zodpoví na tel. 566 567 400, 602 750 130 nebo na e‑mailech info@sikland.cz a pobyty@sikland.cz. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, pokud rezervujeme pobyt v termínu, kdy se konají akce jako Velký den koní nebo Ohňová show, máme automaticky při neomezeném vstupu do městečka také zdarma vstup na tyto akce nebo je musíme zaplatit zvlášť?
Dobrý den, Terezo, pokud jsou v rámci programu různé mimořádné akce, tak není třeba nic víc doplácet. Máte tak zaručeno, že si užijete ještě více zábavy než s běžným programem. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
v popisu máte, že nelze využít v termínu 15. – 18.7. V kalendáři
on-line se tento termín ale dá vybrat. Jak tomu mám rozumět?
Dobrý den, Pavle, děkujeme za upozornění. Vše jsme ověřili a tento termín, pokud je ještě volný, můžete v pořádku vybrat. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,může k Vám na hotel malý domácí pejsek?A zároveň může do Šiklandu?Děkuji za odpověď.P.
Dobrý den paní Evo, na hotel lze s domácím mazlíčkem, byl by tam však poplatek. S pejskem je zakázáno chodit na koupaliště a do restaurací, jinak je vše přístupné. Hezký den
Dobrý den,
chceme si rezervovat pobyt na konci července 2 dospělí + 2 děti. Nikde
nejde vyčíst, jaký pokoj dostaneme. 2× dvoulůžkový nebo 1×
čtyřlůžkový? Nechceme se mačkat ve 2-lůžkovém pokoji se dvěmi
přistýlkami. Je všude TV? Děkuji. Jana Chomutov
Dobrý den paní Ritterová, pokoj je automaticky dvoulůžkový s dvěma přistýlkami. TV jsou na všech našich pokojích. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 750 130. Hezký den :)
Dobrý den, chceme jet do hotelu v červenci poslední týden. 2 dospělý a 2 dětí-4 roky a rok/půl+malý pejsek. Je možný pokoj v přízemí nebo dva pokoje vedle sebe v přízemí? Děkuji. Mlynáriková
Dobrý den, Kláro,
pro takový dotaz Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se
kterým se budete moci již individuálně domluvit. :-) Zde přikládám
kontakt: na tel. 566 567 400, 602 750 130 nebo na e‑mailech info@sikland.cz a pobyty@sikland.cz .
Přeji krásný den,
Květoslava
zdravím chtěli bychom.objednat pobyt u vás 4× dospělí,a1dítě 2.roky,1dítě,5 let,na termín 26.8–29.8.děkují jiří
Dobrý den, Jiří :)
v tomto případě bych vám doporučil zakoupit dva vouchery na daný termín.
Měl by být nyní k dispozici. Vhodné by bylo rozdělení na 2 dospělé a
jedno dítě u každého voucheru. Tak budete mít zajištěny i dva
samostatné pokoje. Do poznámek poté můžete napsat, že jedete spolu, abyste
měli například pokoje vedle sebe.
Pěkný den :)
Dobrý den,
chci se zeptat jestli je možné u zájezdu použít 2 benefity na jednou
např. Chceme voucher za 9490 Kč 3880 Kč zaplatíme v kreditech a zbylou
částku 5619 Kč By se vystavilo na zaměstnavatele s přesným zněním
„Fakturujeme Vám rekreační pobyt (případně zájezd) pro Vaši
zaměstnankyni a celková částka za dovolenou.“
FAKTURAČNÍ ÚDAJE:
Základní škola Bedřicha Hrozného Lysá nad Labem, nám. B. Hrozného 12,
okres Nymburk
Nám. B. Hrozného 12
289 22 Lysá nad Labem
IČ: 61632171
Zájezd se nám líbí a rádi bychom možnost těchto benefitů využili.
S pozdravem,
Lukáš Martínek
Dobrý den
Platbu na zaměstnavatele děláme, ale je nutno objednat přímo přes naše
stránky, nebo napište email na info@sikland.cz
Pěkný den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat k současné situaci, platí se hodnota celého pobytu
najedenou, nebo je možné zálohové placení? Jedná se mi o to, že pokud
pojedeme celá rodina, tak nás to vyjde na cca 25.000,– a v případě
dalšího uzavření a nevhodnosti nového termínu, se mi peníze vrátí nebo
dostanu voucher na pobyt jiný? Velice děkuji
Dobrý den, Kateřino, cenu voucheru je vždy potřeba zaplatit najednou. Samozřejmě chápeme, že pobyt pro celou rodinu může vyjít na spoustu peněz, nicméně bohužel nelze částku přijímat po částech. Pokud by nastala jakákoli situace, která by znemožňovala voucher využít a na pobyt vyrazit, určitě budeme vše řešit. Nemusíte se tedy bát, že by Vám voucher jen tak propadl. Snažíme se pro naše zákazníky vždy najít to nejlepší řešení. Proto můžete také kdykoli kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, při zadání 2 dospělí a 3 děti nejde jedno dítě přičíst. Je možné ubytování v tomto složení? Děti 7,10 a 10 let. Děkuji. Přeji hezký den.
Dobrý den, Jaroslavo, plnohodnotné ubytovaní pro 5 osob ve společném pokoji bohužel není možné. Hotel má k dispozici pouze 4 lůžkové pokoje. Nicméně je možné objednat ubytovaní ve 4 lůžkovém pokoji s tím, že jedno z dětí bude spát společně s vámi v manželské posteli a doplatíte za něj na místě pouze stravu. Nebo je také možné zakoupit jeden voucher pro 2 osoby a další pro 3 osoby a měli byste tak 2 pokoje. Pro bližší informace můžete také kontaktovat přímo hotel na e-mailu info@sikland.cz, kde se s nimi můžete blíže domluvit. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, prosím o info – v případě, že nebude umožněn pobyt z důvodu epidemiologické situace – budete také vracet peníze nebo jen přesouvat termín pobytu? O přesunu termínu se budeme domlouvat přímo se Šiklovem nebo s Vámi. Mám zakoupen voucher bez termínu, ale již ho mám objednaný. Děkuji
Dobrý den, Danielo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Jestliže máte již zarezervovaný pobyt v termínu, ve kterém by kvůli aktuální situaci nebylo možné pobyt uskutečnit, Šikland Vám jistě termín zruší a nabídne Vám nový. Doporučuji je případně také kvůli změně rezervace kontaktovat. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete také kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala – měli jsme zájem o pobyt „Prodloužený víkend s polopenzí“, ale bohužel je vyprodáno a v nabídce zůstává „Prodloužený víkend se snídaní“. Je možné dokoupit večeře, které byly v nabídce s polopenzí? A lze říci, jaký by byl doplatek pro 2 osoby (1 dospělný + 1 dítě)? Moc děkuji.
Dobrý den, Eriko, mrzí nás, že nabídka s polopenzí je již vyprodaná, v případě individuální poptávky vám všechny další dotazy zodpoví na tel. 566 567 400, 602 750 130 nebo na e‑mailech info@sikland.cz a pobyty@sikland.cz. Pěkný den, Tomáš