Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v rodinném hotelu ve Špindlerově Mlýně: polopenze, zábava a výlety, termíny i přes léto
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Termín si domluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +420 725 590 825 nebo na e‑mailu recepce@hotelstoh.com. Nevyužívejte k rezervaci žádné další kontakty uvedené na webových stránkách hotelu. Při rezervaci uveďte kód zakoupeného voucheru.
- V případě zájmu o pokoj s balkonem nebo o pobyt s domácím mazlíčkem si tuto možnost ověřte před zakoupením voucheru na recepci.
- Upozornění: 2lůžkové pokoje mají k dispozici vždy pouze manželské postele bez možnosti oddělených lůžek.
- Oddělená lůžka lze zajistit vždy pouze po předchozí domluvě s recepcí dle aktuálních kapacit hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky: 150 Kč/pobyt (nutno objednat dopředu)
- Až 2 děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 280 Kč/noc (po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou a to po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou a to po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
prosím Vás máte volný termín pro dvě osoby 21.9.-23.9. (2 noci)?
Děkuji
Dobrý den paní Nikolo,
v termínu 21.-23.9.2021 dvoulůžkový pokoj nabídnout můžeme.
K dispozici je dvoulůžkový pokoj a nebo za příplatek 150,–Kč/1 den
pokoj s vlastním balkónem.
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Chci se jen zeptat jestli máte volný termín od 26.9 do 28.9 pro 3 osoby. Děkuji
Dobrý den paní Havlová,
děkujeme za Váš dotaz.
V termínu 26.-28.9., poslední volný pokoj nabídnout mohu.
Zakoupeno k uplatnění však musíte mít víkendovou variantu- tu dražší,
neboť tam zasahuje svátek.
V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit také na e-mailu:
recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den prosím Vás s přítelkyní se chystáme na výlet 4 září na jednu noc s přespáním u Vás. Jen bych se chtěl zeptat jestli v okolí není půjčovna elektrokol. Děkuji
Dobrý den pane Podzimku,
děkujeme za zaslaný dotaz.
My spolupracujeme s agenturou Yellow Point, která má office přímo v centru
města.
Na tomto odkazu najdete kontakty a můžete se tak informovat dopředu
o cenách a nabízených službách
https://www.yellow-point.cz/sportovni-aktivity/spindleruv-mlyn/
Všem našim ubytovaným hostům Yellow Point poskytuje slevu 15%
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobry den,chtěla bych se zeptat,zda v rámci večeři by šlo individuálně domluvit i bezlepkovou dietu. Snídaně by nebyl problém,cestují vždy s vlastním pečivem.Dekuji!
Dobrý den paní Mizerová,
bezlepková strava není problém.
U snídaní si určitě vyberete, jen pečivo bezlepkové nemáme, to si
musíte vzít své vlastní.
Večeře máme formou bufetu a obsahují vždy polévku, tři hlavní chody,
salátový bar a moučník.
Z těch hlavních chodů je vždy jedno jídlo bezmasé. Pokud by však
obsahovala všechna jídla lepek, uděláme Vám extra jídlo.
Pokud by jste měla nějaké další dotazy, neváhejte se na mne obrátit na
e-mail: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý den. Máme u vás ubytování na 3.9–5.9
Opravdu musíme mít test PCR nebo očkování? Nebude stačit čestné
prohlášení? Děkuji za odpověď Petra Pošmurová
Dobrý den paní Pošmurová,
děkujeme za Váš dotaz.
Při příjezdu se budete muset prokázat PCR testem(v den příjezdu nesmí
být starší více jak 7 dnů) nebo antigenním testem (v den příjezdu
nesmí být starší více než 72 hodin) a to z certifikované
laboratoře.
Dále je možné prokázat se doložením o prodělaném onemocnění
COVID-19 a to v ochranné lhůtě 180 dní od nákazy nebo certifikátem
o ukončeném očkování.
Takto nám to ukládá MZ.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na viděnou u nás v Krkonoších
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý den,prosím vás máte ještě volný termín na 10dni v termínu od 1.8.-14.8.2021 pro 2dospele a 2deti?
Dobrý den paní Budinová,
děkujeme za projevený zájem o pobyt v našem hotelu STOH***.
Bohužel, v uvedeném termínu máme již zcela obsazeno.
Nejdříve Vám můžeme nabídnout pobyt od 20.8.2021.
V případě dotazů či přání se na nás neváhejte kdykoliv obrátit, a to
na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den, u dětí 13 let je možné se prokázat samotestem nebo nějakým čestným prohlášením? Nebo musí mít jedině test z laboratoře. děkuji
Dobrý den,
bude stačit potvrzení čestným prohlášením.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den, chci zakoupit pobyt 2 dospělý a dítě 9 let online termín
11.8.-16.8.
Máme pejska 2 kg a chlupy nepouští.
Zakoupením máme termín tedy potvrzený? Cena mi tam vyšla cca 12 tisíc,
budeme ještě doplácet za dítě? Děkuji za info.
Kaliánová
Dobrý den,
v termínu 11.-16.8. máme již plně obsazeno.
Nabídnout Vám mohu termín od 14.8. a to poslední volný pokoj.
Pro více dotazů ohledně kapacit nás kontaktujte prosím na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S přáním krásného dne
Lucie Kučerová
Dobrý den, chceme se zeptat jestli máte ještě volné termíny od 23.7. (od 12dní do 14 dní) polopenze. (dva dospělí a dvě děti 11,15let). Popřípadě na cenu. Děkujeme Vám za odpověď Poduškovi
Dobrý den paní Podušková,
děkujeme za Váš dotaz.
Bohužel nyní nejsem u počítače, proto Vám nemohu sdělit bližší
informace.
Ale navečer již budu, a ráda Vám sdělím informaci o obsazenosti .
Prosím o zaslání požadavku na e-mail: recepce@hotelstoh.com
Děkuji a přeji krásný den
Lucie Kučerová
Dobrý den,
zda-li jsem to správně pochopil pro letní pobyt u Vás je podmínkou
prokázání se negativním testem nebo očkování na covid ? A pokud ano,
platí to také pro dítě 1,5 roků ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Při příjezdu se budete muset prokázat negativním PCR nebo antigenním
testem, ne starší než 72 hodin.
Dále je možné doložit čestné prohlášení od zaměstnavatele a to ve
stejném režimu.
Prokázat se můžete také doložením o prodělané nemoci, a to v době ne
delší než 180 dnů.
Dále certifikátem o očkování.
Děti do 6 ler se neprokazují.
Na hotelu budete potřebovat respirátor
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat zdali je možné při pobytu u Vás mít s sebou
velkého psa-ovčák?
A kdyby jsme jeli dva dospělí a dítě 3,5 roku, co
doporučíte(dostaneme) za pokoj?
Děkuji moc za odpověď 🙂 😊
Dobrý den paní Růžičková,
nejprve je důležitý termín, zda vůbec v daném termínu máme volné
kapacity.
Pokoj by jste měli zcela jistě třílůžkový.
Psi k nám po předchozí dohodě mohou, ale vždy zodpovídáte za pejska
Vy.
V době snídaní a večeří není možné si ho vzít s sebou, je proto
nutné aby byl socializován a zvyklí na cizí prostředí a neničil nábytek,
koberce atp.
Veškeré poničení pejskem bychom si ihned na místě nárokovali.
Pejsci u nás bydlí za poplatek 220,–Kč /1 den.
Pro více informací ohledně dostupnosti termínu nás neváhejte kontaktovat
na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volné kapacity pro 4 osoby
(2 dospělé a 2 děti, 10 a 13 let) s polopenzí v termínu od
19/7–25/7, zda je možno uschovat kola a zda je možné vystavit fakturu pro
FKSP.
Děkuji předem.
Dobrý den paní Krakovková,
děkujeme za Váš projevený zájem o pobyt v našem hotelu STOH.
V termínu 19.-25.7.2021 volnou kapacitu máme. Bohužel však není možné
vystavit fakturu pro zaměstnavatele.
Fakturu Vám rádi vystavíme, ale pouze za předpokladu, že pobyt je
zakoupený přímo přes nás.
Pokud by jste měla zájem o cenovou nabídku, kontaktujte nás na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý chci se zeptat zda je volný termín 12.7.-17.7.a zda chápu dobře,
že je cena 8790,– polopenze za dvě osoby a dítě 1,5 roku zdarma ?
Zaplatím na místě třeba jen za jídlo ?
Děkuji za odpověď Raichlová
Dobrý den paní Raichlová,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, cena 8790,–Kč je pro dvě osoby/5 nocí.
Pokud by jste pro dítě chtěli doobjednat polopenzi, tak to lze za poplatek
263,–Kč/1 den. V případě, že by jste chtěli třílůžkový pokoj a
samostatné lůžko pro dítě, lze to objednat také za poplatek 630,–Kč/1
den.
V dětské ceně 630,–Kč/1 den je zahrnuto ubytování na vlastním lůžku
a polopenze.
Pro více informací nás v případě zájmu kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH
Dobrý den, chci se zeptat na vodní ráj, je přímo v hotelu nebo někde jinde, co vše tam je a jak dlouho tam případně po vstupu můžeme být. A zdali je pro oba. S pozdravem Čech
Dobrý den,
Vodní ráj se nachází na VZ Bedřichov, nikoliv u nás.
Vstupenka je pro obě osoby k využití na cca 75 minut v čase od 9:00 do
14:00 hod.
Mají tam dvě plavecké dráhy , protiproud, tobogán, vířivku, dětské
brouzdaliště a odpočinkovou zónu.
Pokud by jste měl ještě jakékoliv dotazy, kontaktujte nás přímo na náš
e-mail: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý den, jsou v ceně u snídaně a večeře nápoje? děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Snídaně obsahují nápoje, večeře nikoliv.
V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý den, je možné rezervovat pro 4 osoby (2 dospělé a 2 třínáctileté děti)? Měli bychom 4 lůžkový pokoj nebo by byl dvoulůžkový a tam navíc dvě přistýlky? děkuji
Dobrý den paní Stehlíková,
děkujeme za Váš dotaz.
Při rezervaci pobytu pro 4 osoby Vám bude přidělen čtyřlůžkový pokoj,
ve kterém budou všechna lůžka pevná.
Přistýlky vůbec nemáme.
Pokud by jste měla ještě nějaké dotazy, můžete nás také kontaktovat na
e-mailu: recepce@hotelstoh.com
nebo na telefonním čísle +420 725 590 825.
Kontaktujte nás kdykoliv budete mít nějaké dotazy, a to na uvedené
kontakty.
Přeji Vám pěkné jarní dny a jsem s pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH
Dobrý den. Cena 3 090Kč je za kolik dní pobytu?
A chápu-li to správně, tak je to pro jednu osobu. Děkuji za vysvětlení
i odpověď.
Dobrý den, Romane, cena 3090Kč u varianty Jaro, podzim – 2 až 4 osoby, 3 až 4 dny (2 až 3 noci) je za pobyt pro 2 osoby na 3 dny při zvolení vybraného termínu, např. ve všední dny. Pěkný den :)
Dobrý den,jak daleko je prosím nejbližší lyžařský areál? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Václavíková,
nejbližší lyžařský areál je hned u hotelu, sjezdovka STOH. Nebo můžete
od hotelu skibusem do Sv.Petra či na Medvědín.
Ale zda se podaří v letošní sezóně otevřít ski areály společně
s hotely, to nikdo neví.
S pozdravem z Krkonoš
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,sice podobný dotaz zde jiz byl ale podmínky se stale mění..Kdybychom k vam chteli prijet v říjnu, postaci PCR nebo antigen test ..dospěli a dcera 8 let ..v podmínkách mate požadovan covid pas ????jinak bychom prijeli 2dosp +dcera 8 a dcera 11mes ..dekuji za odpověď Kuthanova
Dobrý den paní Kuthanová,
děkujeme za Váš dotaz.
Není nutné aby jste byli očkovaní. Je však nutné, pokud očkování nemáte, že se musíte prokázat negativním testem na covid a to ANTIGENNÍM testem z certifikované laboratoře, který nesmí být v den příjezdu starší více jak 72 hodin.
Nebo PCR testem z certifikované laboratoře, a ten nesmí v den příjezdu být starší více jak týden.
Děti do věku 6-ti let se neprokazují, od 6 let se však již musí také prokázat testem.
Pokud by jste měla ještě jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S přáním pěkného dne
Lucie Kučerová
Hotel STOH***