Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu reservations@mediteran-kamp.hr nebo na tel. +385 998 070 645. Při objednávce uveďte kód voucheru, datum pobytu a kontaktní telefon. Pobyt s domácím mazlíčkem nahlaste při rezervaci. Rezervaci se doporučuje provést co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Špatně jste mi porozumněli- platím za každé lůžko cenu kterou
uvádíte za osobu nebo jen počet skutečně nocujících ?
Mira
P:S: Ceny se liší podle termínu-uveďte cenu za celý Mobilhaus.
Slevomat.cz
Dobrý den, Miro, po zadaní počtu osob, délky pobytu, typu mobilního domu
a případně konkrétního termínu Vám bude automaticky vygenerována cena.
Tato cena je konečná a zahrnuje pobyt všech uvedených osob, pronájem
celého zvoleného mobilního domu a další služby popsané v nabídce. Vždy
tedy v rámci balíčku hradíte pronájem celého objektu nehledě na počet
nocujících. Pěkný den :)
Mira
Jak je to s neobsazenými lůžky – uvádíte až 6 osob, co když
budeme jen 2 ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Míro, v rámci voucheru máte zajištěný pronájem celého
mobilního domu. Což tedy znamená, že pokud je dům pro 6 osob, máte jej
k dispozici celý. Nezáleží tedy, zda pojedete ve 2 či 6 lidech. Cena je
stejná jak pro 2 osoby, tak pro 6 osob. Pěkný den :)
Hana Kučerova
Je možné zakoupit autobusovou dopravu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano :)
u této nabídky dopravu nenabízíme. Ta by byla tak ve vaší režii, kdy
samozřejmě můžete volit mezi autem nebo hromadnou dopravou (vlak, bus).
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Špatně jste mi porozumněli- platím za každé lůžko cenu kterou uvádíte za osobu nebo jen počet skutečně nocujících ?
P:S: Ceny se liší podle termínu-uveďte cenu za celý Mobilhaus.
Dobrý den, Miro, po zadaní počtu osob, délky pobytu, typu mobilního domu a případně konkrétního termínu Vám bude automaticky vygenerována cena. Tato cena je konečná a zahrnuje pobyt všech uvedených osob, pronájem celého zvoleného mobilního domu a další služby popsané v nabídce. Vždy tedy v rámci balíčku hradíte pronájem celého objektu nehledě na počet nocujících. Pěkný den :)