Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v rodinném penzionu v Jizerských horách: venkovní bazén a snídaně nebo polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Termín si rezervujte na tel. +420 737 676 526 či +420 483 000 283 nebo na e‑mailu penzionstaraskolka@gmail.com – zároveň uveďte kód voucheru.
- Předem si ověřte volný termín.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Dítě od 3 do 5,9 let na přistýlce:
- Se snídaní: 190 Kč/noc
- S polopenzí: 250 Kč/noc
- Dítě od 6 do 11,9 let na přistýlce:
- Se snídaní: 340 Kč/noc
- S polopenzí: 390 Kč/noc
- Osoby starší 12 let na přistýlce:
- Se snídaní: 590 Kč/noc
- S polopenzí: 690 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (po domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
máme u vás zaplacený pobyt s polopenzí s dvěma dětmi od 16.8.-20.8.
Lze u Vás platit kartou nebo jen hotově?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, platit u nás můžete pouze hotově. S pozdravem Nikola Bočoková Penzion Stará Školka
Dobrý den, pokud si objednáme pro 2 dospělé a 4leté dítě pokoj se 2 ložnicemi, budeme na místě doplácet jen 250/noc na dítě s polopenzí nebo i něco za prázdné lůžko? Děkuji.
Dobrý den, za prázdná lůžka se nedoplácí. Na místě je hrazen pouze počet osob navíc. S pozdravem Nikola Bočoková
Dobrý den,
ráda bych si rezervovala termín od 11.8. do 13.8. 2021 dvě osoby a pes.
Máte něco menšího než čtyřlůžkový pokoj?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Dano :)
v online kalendáři v nabídce můžete termín jednoduše rezervovat. Je
průběžně aktualizován. Na tento termín je dostupný opravdu je
čtyřlůžkový pokoj. V případě ubytování s pejskem určitě předem
informujte recepci. Doplácí se za něj následně příplatek na místě
50 Kč/noc. Pěkný den :)
Dobrý den, chci si objednat pobyt pro 2 dospělé a jedno dítě, jak to dítě, tam žádám děkuji Brnková
Dobrý den, v rezervaci označíte možnost ,,beru s sebou dítě,, a jako poznámku napíšete věk. Doplatek za dítě se hradí na místě v den příjezdu. Hezký den
Dobrý den, prosím mám dotaz. Máme zájem si u Vás rezervovat pokoj na srpen. Při příjezdu stačí předložit výsledky antigenního testu z odběrového místa, nebo stačí i samotest? Děkuji moc. s pozdravem, Zuzana
Dobrý den, Zuzano :) podmínky se mohou ještě měnit. Situace ohledně opatření se stále velmi dynamická. Aktuální platná opatření najdete vždy přímo na vládních stránkách (https://covid.gov.cz/situace/obchod-sluzby/ubytovani). Pěkný den :)
Dobrý den, mohu prosím vědět zda-li máte volný termín od 2.7. –
5.7.?
Děkuji
Dobrý den, Adélo :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat. :)
Pěkný den
Dobrý den,
mám zájem o pobyt pro 2 dosp. osoby a 1 dítě (12let). Zaklikla jsem
termín, pokoj Standart + 840,– Kč (pokoj pro 4) a kolik budu platit za
polopenzi pro dítě? Uvádíte 690,–/noc dítě na přistýlce, ale v tomto
případě dítě na přistýlce není…
Děkuji za info
Zdraví
Raidová
Dobrý den, odpověděla jsem Vám již na e-mail. Hezký den
Dobrý den nemohu najít cenu pro dva dospělé + 1 dítě 12 let pro pobyt na týden s polopenzí.
Dobrý den, odpověděla jsem Vám již na e-mail. Hezký den
Prosím o definici co je pokoj promo a standard
Dobrý den, pokoje promo jsou menší pokoje bez možnosti přistýlky
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je součástí vašeho penzionu i dětský koutek /hřiště? Děkuji za odpověď
Dobrý den, součástí je venkovní dětské hřiště. Vnitřní dětský koutek je v rekonstrukci. Hezký den Nikola Bočoková