Otevřené vouchery: Rezervace provádějte pouze na info@hostinecnaletne.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak by to bylo s ubytováním pro 2 dosp. a 2 děti
(11 a 15 let). Je nutno zakoupit 2 vouchery a pak se domluvit v hotelu? Nebo
je možné jeden voucher pro všechny 4 osoby? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, hotel nabízí pouze dvoulůžkové pokoje bez možnosti
další přistýlky, proto tedy doporučujeme zakoupit 2 vouchery. Samozřejmě
můžete kontaktovat také hotel na tel. +420 730 190 254 nebo e-mailu info@hostinecnaletne.cz
a domluvit se s nimi na případném individuálním řešení. Pěkný den
:) Kačka
Romana Mlynářová
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na ostatní večeře, které nejsou součástí voucheru.
Dá se zajistit u vás večeře i v jiné dny pobytu?
Jako každý den snídaně a večeře myslím. A ještě jeden dotaz prosím.
Máme tři malé mazlíky. Dva joršírky a jednu čivavu. Byl by problém
v tomto případě?
Děkuji za odpověď Romana
Slevomat.cz
Dobrý den, Romano, velmi nás to mrzí, ale bohužel se nám přes veškerou
snahu nepodařilo pro Vás informace ověřit. Poprosím Vás pro bližší
informace k pobytu kontaktujte přímo hostinec na e-mailu info@hostinecnaletne.cz.
Věřím, že se společně na všem domluvíte. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak by to bylo s ubytováním pro 2 dosp. a 2 děti (11 a 15 let). Je nutno zakoupit 2 vouchery a pak se domluvit v hotelu? Nebo je možné jeden voucher pro všechny 4 osoby? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jitko, hotel nabízí pouze dvoulůžkové pokoje bez možnosti další přistýlky, proto tedy doporučujeme zakoupit 2 vouchery. Samozřejmě můžete kontaktovat také hotel na tel. +420 730 190 254 nebo e-mailu info@hostinecnaletne.cz a domluvit se s nimi na případném individuálním řešení. Pěkný den :) Kačka