Otevřené termíny: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +420 773 083 595 nebo na e‑mailu info@penzionkoniklec.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Dítě do 2,9 let: zdarma, bez nároku na lůžko a stravu
1 dítě do 7,9 let má pobyt zdarma (v doprovodu 2 plně platících osob), včetně lůžka a stravy
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, v neděli jsem zaplatila pobyt online, ale ještě mně
nepřišel voucher a je středa.
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher
jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu. E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy voucher@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo.
Návod, jak voucher využít, najdete vždy právě na voucheru. Až Vám e-mail
dorazí, stačí kliknout na odkaz, na kterém voucher najdete. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo.
A pokud byste voucher přesto nedohledala, můžete kontaktovat naši
zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel.
+420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka
Eva Hniličková
Jsem sama. Informujte mě o ceně. Děkuji Hniličková
Penzion Koniklec
Dobrý den
Slevomat nenabízí balíčky pro jednotlivce. V případě zájmu nás
kontaktujte na info@penzionkoniklec.cz
rádi se vám budeme individuálně věnovat.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v neděli jsem zaplatila pobyt online, ale ještě mně nepřišel voucher a je středa.
Dobrý den, Šárko, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu. E-mail dorazí z naší e-mailové adresy voucher@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo.
Návod, jak voucher využít, najdete vždy právě na voucheru. Až Vám e-mail dorazí, stačí kliknout na odkaz, na kterém voucher najdete. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo.
A pokud byste voucher přesto nedohledala, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka