Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt na Šumavě: polopenze, výlety, sleva na zapůjčení kol
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín pobytu si domluvte co nejdříve po koupi voucheru na na telefonu +420 604 174 074. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 60 Kč/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, od kolika do kolika se prosím podávají večeře? Děkuji.
Dobrý den, Markét, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 604 174 074. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
po 18 hodině
Dobrý den, chci se zeptat jak starý test musí být?
A cena za parkování platí i pro ubytované 😁?
Děkuji
Dobrý den, Davide, test může to být PCR nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní 72 hodin. Parkování činí 40 Kč/den. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, měli bychom zájem o ubytování ve vaší chatě na cca 1 týden pro dva dospělé začátkem měsíce srpna ( dle on-line rezervace máte volné kapacity od 6. 8. ). Je možná rezervace v tomto termínu? Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den,
pokud vás online rezervační systém pustí, tak je rezervace možná.
Momentálně je možné ubytování začátkem srpna až od 7.8.
Dobrý den,je mozné vzit sebou i psa?Děkuji za odpověd
Dobrý den, Pavlo :)
pobyt s pejskem je možný za příplatek 200 Kč/noc, který uhradíte na
místě. Je dobré také předem informovat recepci, že s pejskem dorazíte.
Pěkný den :)
Dobrý den,
Měli bychom zájem o ubytování v hotelu Kramolín v termínu od 15.8. na
cca 7 dní. Termín nemusím být přesný, klidně může být posunut
o 1–3 dny. Bylo by možné zaslat nabídku, která by vyhovovala 4-členné
rodině (2 dospělí, 2 děti (11 a 13 let))? Využili bychom ubytování
včetně snídaně, nejlépe polopenze.
Předem děkuji a přeji příjemný den
Silvie Kucharczyková
Dobrý den, Silvie, v rámci této nabídky je možné zakoupit pobyt pouze na Chatě Prášily. Pokud byste však měla o zájem i o tento pobyt stačí si při objednávce vyplnit všechny informace o osobách a termín a cena se Vám automaticky vypočítá. Dokonce vidím, že mají stále plno volných termínu, můžete tedy mrknout do online kalendáře přímo v nabídce a nějaký vybrat. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, máte volný termín 21.06 až23.06 2021 pro dvě osoby? Děkuji
Dobrý den, Josefe, bohužel Vámi vybraný termín už není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí online kalendář s volnými kapacitami hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký jiný termín, který Vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den,máte prosím volný termín od 25.7 na týden pro 2 dospělé a dítě (15let)?Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano v daném termínu jsoou ještě volné pokoje
Dobrý den,máte volný termín na 31.7 až 7.8?Pro 5 osob?Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Alexandro,
tento termín je bohužel již obsazen. :-( Pro výběr jiného termínu a
ověření jeho dostupnosti Vám doporučuji si u varianty nabídky kliknout na
„Vybrat termín“, kde již dostupnost zjistíte raz dva. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
V kladného případě ubytování v rámci prázdninových pobytů musí
mít klient PCR testy?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
momentálně nelze říct jaké budou aktuální pravidla ohledně covidu a
ubytování.
Dobrý den, v případě, že nebude z důvodů vládních nařízení možnost využít voucher, bude jeho platnost prodloužena ?
Dobrý den, Evo, pokud by kvůli přetrvávajícím vládním opatřením nešlo do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti, aby bylo možné vouchery uplatnit v klidnějším a rozvolněnějším období. Případně řešíme s každým zákazníkem alternativní možnosti. Zda bude Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Snažíme se dělat vše pro to, aby bylo možné poukazy vyčerpat a nějaký ten relax či zážitek si v pohodě vychutnat. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
dobry den dostala jsem dva vouchry od slevomatu..oba dohromady na 5000 kc..mohu u vas uplatnit..dekuji za odpoved
Dobrý den, Iveto,
máte-li na mysli dárkový poukaz Slevomat, tak ten je nejprve zapotřebí
přehrát na Váš profil na Slevomatu na kredity. Zde přidávám link, kde si
kredity v rychlosti přehrajete: https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit
. Až se Vám částka převede na kredity, můžete za ně nakoupit cokoliv
z naší nabídky, kromě dárkových poukazů a charitativních nabídek.
:-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Bylo by možne na 5.dni v terminu 24.8.-27.8. dva dvoupokojove děkuji Lada
Dobrý den, Ladislave, v rámci této nabídky je možné zakoupit voucher na pobyt v termínu do 30.6.2021, a poté zase od 1.9.2021 do 31.10.2021. V rámci voucheru tedy bohužel není možný pobyt v letních měsících. Pokud tedy máte zájem o rezervaci termínu v srpnu, můžete kontaktovat přímo provozovatele na tel. +420 604 174 074 a domluvit se s ním na individuální nabídce. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud vyklikám nabídku pro více osob (3 dospělí a 3 děti najednou), lze mít dva pokoje? Či je to potom automaticky myšleno všichni v jednom pokoji, protože jsme to objednali najednou? Děkuji.
Dobrý den,
jeden voucher = jeden pokoj.
Pokud byste chtěli další pokoj, dopočítal by se tam rozdíl ceny.