Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pravá krása Krkonoš: pobyt s polopenzí v klidném prostředí pod horami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín pobytu si domluvte co nejdříve po koupi voucheru na na telefonu +420 721 188 300. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 90 Kč/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,chtěli by jsme si zakoupit voucher pro dva v termínu od 23.-25.7.Chci se zeptat jestli je termín volný a jestli můžeme na místě doplatit děti.Máme 3.Věk 2×6 a 9 let.Koukala jsem že máte maximálně 4lůžkové pokoje což by nám nevadilo,pokud máte volno.Děkuji za odpověď Rutterová
Dobrý den, Kateřino :)
termín je nyní dostupný, jak si sama můžete ověřit v online kalendáři
v nabídce. Děti lze zadat přímo do objednávky voucheru, takže na místě
není třeba nic doplácet. Případně je lze uvést do poznámky u rezervace
a poté za ně doplatíte až na místě. Pěkný den :)
Dobrý den, uvažuji o pobytu ve vašem penzionu na konci července
(2 osoby – 3 noci), bylo by volno a chtěla bych se zeptat, dá se k vám
dostat i bez auta? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto, v tuto chvíli je v červenci i srpnu stále plno volných termínu. Dostupné kapacity zjistíte snadno přímo v nabídce, kde si kliknete na Vybrat termín a poté se vám zobrazí online kalendář, kde si termín rovnou vyberete. Na chatu se samozřejmě dá dostati bez auta, můžete dojet autobusem přímo do Pece pod Sněžkou, nicméně od autobusu je chata vzdálena ještě cca 2,2 km. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
mám toho na srdci vícero.
- Našel by se v létě volný týdenní (nebo 9 denní) termín pro dvě
rodiny (jedna se třemi dětmi)?
- Našel by se letní termín ve stejné délce pro jednu rodinu (2+2)?
- Jak blízko k chatě je možné se dostat automobilem?
- Je možno si v chatě uschovat kola?
Tomáš Machala
Tak jsem si rozkliknul bohužel až teď informace o chatě :-) Prosím
o zodpovězení pouze dotazů ohledně volných kapacit.
Děkuji T.M.
Dobrý den, Tomáši,
děkujeme Vám za Vaše dotazy. V takovém případě Vám ale doporučuji se
obrátit přímo na hotel, se kterým budete moci přímo konkrétně
prodiskutovat volné termíny a možnost ubytování výše uvedených rodin.
:-) Zde přikládám kontakt: podstudnicnou@centrum.cz
, +420 721 188 300.
Přeji krásný den,
Květoslava
Co by stál pobyt pro 2 osoby od 6. do 17. 9. s polopenzí ? Dĕkuji.
Dobrý den, Renato, v tomto termínu již bohužel nejsou na chatě volné kapacity. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste tedy mrknout ještě na nějaký jiný termín. Co se týče ceny za pobyt pro 2 osoby na 12 dní, tak by byla cca 14499 Kč. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, rádi bychom přijeli v červenci s dvěmi dětmi. Nebyl by problém i dvě vychované labradoří holky? Děkuji
Dobrý den, Petro,
dvě vychované labradoří holky by problém být neměly. Poskytovatel služby
si ale účtuje poplatek za každé domácí zvíře 200 Kč/noc. Každopádně
doporučuji jej předem přímo kontaktovat a domluvit se s ním. :-) Zde
přikládám kontakt: podstudnicnou@centrum.cz
, +420 721 188 300.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat. Zda je možné u Vás grilovat? Předem děkuji
Dobrý den,
ano k dispozici je ohniště či gril k zapůčení
Dobrý den, uvažuji o pobytu ve vašem penzionu v červenci, jaká by byla cena pro 2 osoby – 3 noci? Děkuji
Dobrý den, Jiřino, cena voucheru pro 2 osoby na 4 dny/3 noci činí 4399,–. Poradím Vám, že si můžete rovnou zakoupit voucher s termínem, který si vyberete s dostupných možností v online kalendáři u dané varianty. Váš termín bude v tomto případě garantovaný a nebudete se poté muset již o nic starat. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, v kolik hodin je nejdříve možné se jít ubytovat na pokoj?
A kdy je nutné pokoje naopak vyklidit?
Předem moc děkuji za odpověď
Jana T.
Dobrý den,
check in je možný od 14–15 hodin, check out do 10:00 hodin
Dobrý den, uvažujeme o pobytu u Vás od 24.5. Chtěla bych se zeptat,
zda již bude k dispozici trampolína, nebo nějaké další venkovní
vybavení pro děti.
Děkuji, s pozdravem Eva Nyklesová
Dobrý den,
ano, pokud bude skutečně povolené ubytoyvání bude připraveno i vyžití
pro děti.
Dobrý den, prosím jaká by byla cela na 7 nocí v létě pro dva dospělé a dvě děti 8 a 9 let.
15 739,–
Cena 2799,–Kč je za jeden den a pokoj? Nebo jak tomu mám rozumět?
Dobrý den, je to cena celého balíčku. 2 osoby dvě noci
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat jak je to u vás s možností parkování a s vjezdem přes zákaz vjezdu od lanovky? Může se normálně vjet aniž by jsme porušovali nějaký předpisy?
Dobrý den,
jako ubytovaní máte zařízené povolenky k průjezdu – veškeré info Vám podá obsluha při ubytování.