Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru, písemně na e‑mailuinfo@grand-hotel.cz – při rezervaci uvádějte kód voucheru a své kontaktní údaje.
Případné dotazy směřujte na telefonní číslo +420 568 848 560.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Děti do 2,9 let: zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb
Dětská postýlka: 150 Kč/noc (pouze po domluvě s recepcí)
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné se domluvit na bezlepkovém stravování ?
Grand Hotel
Ano. Mimo pečiva na snídaně.
Grand hotel
Ida Šindelářová
Dobrý den. Ráda by jsem koupila pro 4 – 2 dospělé +2 děti
(16,11)osoby v termínu 23.7.- 25.7.Jaka by byla cena, prosím?
Je možné zaplatit jiným způsobem, než prostřednictvím pay platby,
prosím?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ido :) ve vašem případě by bylo nutné buď zakoupit dva
pokoje (nyní jsou dostupné) nebo zavolat na recepci, zdali by v daném
termínu bylo volný větší pokoj (na vámi zvolený termín je nyní
obsazený). Pokud kupujete termínovaný voucher je možná pouze platba kartou
online nebo skrze Twisto. Pěkný den :)
Petra Kunešová
Jaká je cena za pobyt pro 5 leté dítě? Děkuji
Grand Hotel
Dobrý den,
900,–-Kč za dvě noci, každá další noc 450,–-Kč.
Grand hotel
Marcela
Dobrý den, cena 2999,– je za jednu nebo dvě noci? děkuji Marcela
Grand Hotel
Dobrý den,
cena 2.999,–-Kč je za dvě noci pro dvě osoby.
Grand hotel
Radka Dordova
Nelze navolit 2 osoby +5.leté dítě.
Jak postupovat?
Grand Hotel
Dobrý den,
koupíte voucher pro dvě dospělé osoby.
Do poznámky uveďte dítě 5 let. Doplatek za dítě se hradí při příjezdu
v recepci hotelu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné se domluvit na bezlepkovém stravování ?
Ano. Mimo pečiva na snídaně.
Grand hotel