Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 300 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 180 nebo 225 PLN.
Vyzvednutí klíčů na adrese: Władysława Łokietka 19, Sopot 81–735 (tel. +48606466002 nebo +48882055088)
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím o info, jak daleko je nejbližší veřejná pláž?
Děkuji. V.
Slevomat.cz
Dobrý den,
písečná veřejná pláž je od hotelu vzdálena cca 10 minut chůze.
Pěkný den :)
Vlastik Ondras
Dobrý večer, mám prosím dotaz, je možné vzít sebou psa?
Chtěli bychom u vás být v termínu 25. – 28. 9. 2021, dva apartmány
pro rodiny: jeden apartmán – 2 dospělí a dvě děti do 11 let, a jeden
apartmán – 2 dospělí a jedno dítě 11 let a pes.
Děkuji za odpověď. Ondrášová Hana
Sopocka Rezydencja
Dear guest,
Yes, for extra charge 100 PLN / stay / per pet (charged upon arrival) our
clients can stay with a pet in apartment.
–google translated:
Drahý hoste,
Ano, za příplatek 100 PLN / pobyt / na domácí zvíře (účtováno při
příjezdu) mohou naši klienti zůstat s domácím mazlíčkem v bytě
Best Regards, Team Sun & Snow
Miriam
Dobrý den, v případě povinných testů je nárok na vrácení peněz?
Nebo možnost storna, nebo změny termínu? Děkuji Miriam
Sopocka Rezydencja
Dear guest,
We do not offer refunds for covid tests.
14 days before arrival you can change dates of booking.
In case the arrival is within lockdown period, we grant alteration of booking
dates.
–google translated:
Drahý hoste,
Za testy covid neposkytujeme vrácení peněz.
14 dní před příjezdem můžete změnit data rezervace.
V případě, že je příjezd v době uzamčení, poskytujeme změnu
termínů rezervace.
Best Regards,
Team Sun & Snow
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím o info, jak daleko je nejbližší veřejná pláž? Děkuji. V.
Dobrý den,
písečná veřejná pláž je od hotelu vzdálena cca 10 minut chůze.
Pěkný den :)