Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 24 hodin před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Dobrý den, mám voucher na koleno do 31.3.2021. Bydlím nedaleko
restaurace, je možné vyzvednout s sebou? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Emo, voucher z této nabídky bohužel není možné v tuto
chvíli uplatnit. Jídlo je určeno pro konzumaci přímo v restauraci. Jakmile
bude restaurace otevřena, můžete si čerstvě připravený pokrm přijít
vychutnat. Pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít,
snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby
bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně
s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš
voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru
zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :)
Restaurace Vrbenská Točna
Dobrý den, zkontrolujte prosím platnost voucheru. Naše poukazy jsou
prodávány od 29.1.2021. Platnost mají 7 měsíců od zakoupení. Tudíž
není možné, aby Váš končil 31.3.2021. Pokud to doopravdy tak je,
kontaktujte přímo podporu na slevomatu, bude to nějaká chyba. Vrbenská
Točna, p. Michal
Michal Vránek
Dobrý den jak to máme jíst na místě, když je zavřeno 🤔
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale, zda restaurace funguje v režimu výdejního okénka a
jídlo lze alespoň odnést domů si můžete ověřit přímo v restauraci.
Kontakt je provoz@k2cb.cz,
+420 734 323 898. Přeji hezký den Simona
Restaurace Vrbenská Točna
Dobrý den, tyto poukazy nelze uplatnit přes okénko. Tyto pokrmy jsou
vhodné pouze pro konzumaci v restauraci. Po transportu to není ten správný
zážitek. Je třeba ještě chviličku vydržet, než se posadíte u nás
v klidu ke stolu. Děkujeme za dotaz. @adminTočna
Peter Gleso
Dáváte jídlo sebou přes okénko ?
Restaurace Vrbenská Točna
Dobrý den, tyto poukazy nelze uplatnit přes okénko. Tyto pokrmy jsou
vhodné pouze pro konzumaci v restauraci. Po transportu to není ten správný
zážitek. Děkujeme za dotaz. @adminTočna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám voucher na koleno do 31.3.2021. Bydlím nedaleko restaurace, je možné vyzvednout s sebou? Děkuji.
Dobrý den, Emo, voucher z této nabídky bohužel není možné v tuto chvíli uplatnit. Jídlo je určeno pro konzumaci přímo v restauraci. Jakmile bude restaurace otevřena, můžete si čerstvě připravený pokrm přijít vychutnat. Pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)
Dobrý den, zkontrolujte prosím platnost voucheru. Naše poukazy jsou prodávány od 29.1.2021. Platnost mají 7 měsíců od zakoupení. Tudíž není možné, aby Váš končil 31.3.2021. Pokud to doopravdy tak je, kontaktujte přímo podporu na slevomatu, bude to nějaká chyba. Vrbenská Točna, p. Michal