Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, co prosím ovlivňuje, jestli se voucher prodlouží nebo ne,
s ohledem na pandemickou situaci? V telefonátu nám bylo řečeno, že
voucher automaticky prodloužen být nemusí a čekat do poslední chvíle není
pro nás OK. Znamená to, že provozovatel se může rozhodnout, že poukazy
jednoduše neprodlouží, je to tedy výhradně na něm?
Slevomat.cz
Dobrý den,
prodloužení voucheru ovlivňuje hned několik faktorů, a to například,
zdali by situace nedovolovala stále do konce platnosti voucheru jeho využití
nebo i komunikace a řešení této věci přímo s partnerem. Vždy se
snažíme s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo
možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně
s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti.
Mrzí nás, v jaké situaci jste se ocitli, nicméně se v těchto chvílích
snažíme opravdu reagovat na opatření vlády co nejoperativněji a jak jen
naše možnosti dovolují.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli další otázky, můžete
opět kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, co prosím ovlivňuje, jestli se voucher prodlouží nebo ne, s ohledem na pandemickou situaci? V telefonátu nám bylo řečeno, že voucher automaticky prodloužen být nemusí a čekat do poslední chvíle není pro nás OK. Znamená to, že provozovatel se může rozhodnout, že poukazy jednoduše neprodlouží, je to tedy výhradně na něm?
Dobrý den,
prodloužení voucheru ovlivňuje hned několik faktorů, a to například, zdali by situace nedovolovala stále do konce platnosti voucheru jeho využití nebo i komunikace a řešení této věci přímo s partnerem. Vždy se snažíme s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti.
Mrzí nás, v jaké situaci jste se ocitli, nicméně se v těchto chvílích snažíme opravdu reagovat na opatření vlády co nejoperativněji a jak jen naše možnosti dovolují.
Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli další otázky, můžete opět kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)