4* pobyt v centru Českých Budějovic: snídaně, jedno dítě má pobyt zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
jaká je prosím cena přistýlky pro 3 leté dítě?
Hezký den paní Nováčková,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o pobyt v našem hotelu. Moc rádi
Vás u nás přivítáme.
V rámci ubytování s dětmi můžeme nabídnout dětskou postýlku, kterou
poskytujeme ZDARMA a rádi ji poskytneme i Vám.
Jen bychom potřebovali vědět termín pobytu, protože je o postýlky pro
děti velký zájem, tak abychom ji měli k dispozici.
Budeme se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se moc hezky!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jak bude v praxi probíhat prokázání se samotestem na covid 19.Je možné přijít s již provedeným testem z domova nebo je nutné provést test až někde v prostorách hotelu a případně kde? Děkuji za odpověď.Hlaváčková
Hezký den paní Hlaváčková,
děkuji moc za Vaši zprávu a za informaci ohledně pobytu na našem hotelu.
Vše se neustále mění a abyste měla co nejpřesnější informace, můžete
se obrátit na mé kolegy z recepce na tel. čísle: 389 102 111 a ti Vám
přesně poví a poradí, jak se vše provede.
Myslím si, že podepíšete akorát čestné prohlášení, kde si vyberete
jednu z možností (očkování, provedený antigenní test, prodělané
onemocnění…) a vše je hotové. Na recepci máme pro hosty také antigenní
testy, kterých můžete také využít.
Mějte se paní Hlaváčková zatím moc hezky a těšíme se na Váš
příjezd!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý den,
měli bychom zájem přijet ve složení 2 dospělí + 2 děti (4 a 8).
V termínu 6.8.-8.8. V popisu je psáno, že je možné dokoupit pokoj pro
děti za 990? Zajímalo by mne, jestli se jedná o propojené pokoje nebo by
nám byl poskytnut rodinný pokoj?
Děkuji za odpověď.
Hezký den paní Plachá, děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o pobyt
v našem hotelu. Moc rádi Vás s Vaší rodinkou u nás přivítáme.
V rámci cestování s dětmi je to přesně tak, jak píšete a protože
máme rodinné pokoje na tento termín volné, připravili bychom pro Vás
rodinný pokoj (2 pokoje propojené dveřmi). Služby jsou na obou pokojích
úplně stejné a večer budete mít soukromí a dětem se bude také krásně
spinkat:-). Pobyt by byl uskutečněn tedy: 1× pokoj na voucher a poté další
pokoj jako pokoj pro děti za 990,–CZK/pokoj/noc.
Budeme se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se hezky!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý deň. Sme traja čo by sme sa chceli u Vás ubytovať ja jednej izbe dá sa to realizovať? Ďakujem
Dobrý den, Michale,
ohledně takové možnosti prosím kontaktujte přímo recepci hotelu, se kterou
se budete moci již individuálně domluvit. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Hezký den Michale,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o ubytování v našem hotelu. Moc si
Vašeho zájmu vážím.
V rámci pobytu 3 osob – pokud jsou to děti/dítě – můžeme pro Vás
připravit tzv. Family room, nebo-li dva pokoje, které jsou vedle sebe a jsou
propojeny dveřmi. Můžeme to udělat i v případě 3 osob, ale je potřeba
si buď objednat 2 vouchery nebo 1 voucher a druhý pokoj pro děti. V rámci
našeho hotelu Vás bohužel do jedné místnosti neubytujeme, moc se
omlouvám.
Budu se moc těšit, že se Vám některý z mých návrhů bude líbit a
mějte se moc hezky!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobry den, mohla bych se prosim zeptat, jak je to s poplatkem za parkovani
v ramci voucheru? V nabidce je uvedeno parkovani zdarma a v priplatcich
160 Kc/den. Prosim, co plati?:-) Dekuji a zdravim do CB!
Kristyna
Hezký den Kristýno,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o pobyt na našem hotelu. Moc rádi
Vás u nás přivítáme.
V rámci Vašeho pobytu máte parkování ZDARMA, částka je tam uvedena jen
pro informaci:-).
Mějte se zatím moc hezky a budeme se těšit na Vaši rezervaci.
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý den, jak je velký pokoj, 16m2 nebo 19m2 ?
Děkuji za opověď.
Hezký den paní Gornalová,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o pobyt v našem hotelu. Moc rádi
Vás u nás přivítáme.
V rámci ubytování a pokojů – standardní pokoje jsou veliké 16m2 a
pokoje kategorie Superior poté 19m2.
Budu se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se moc hezky!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý den,
mohla bych se zeptat jestli by bylo možné koupit dva poukazy, které by
navazovali na sebe?
Děkuji Lucie
Hezký den Lucie,
děkuji moc za Vaši milou zprávu a moc rádi Vás u nás přivítáme.
Určitě si můžete koupit 2 poukazy a termínově po sobě a Váš pobyty
budou postupně na sebe navazovat.
Budu se moc těšit na Vaše rezervace a mějte se moc hezky!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda-li by bylo možné prodloužit pobyt o 1 den navíc, nebo až zde poukaz zakoupíme, kontaktovat přímo hotel? Mockrát děkuji za odpověď a přeji krásný den. VK
Dobrý den, Veroniko,
máte-li zájem o pobyt na vícero dní, doporučuji kontaktovat poskytovatele
služby ještě před zakoupením tohoto voucheru. :-) Po domluvě s ním si
voucher budete moci zakoupit s jistotou, zdali to jde či nejde. Zde
přikládám kontakt: reservations.cchcb@clarion-hotels.cz
, +420 389 102 111.
Přeji krásný den,
Květoslava
Hezký den Veroniko,
děkujeme moc za Vaši zprávu a v rámci prodloužení pobytu je vše
v pořádku a rádi se s Vámi na jeho prodloužení domluvíme.
Jak píše Květoslava ze Slevomatu, s důvěrou se na nás obraťte na
e-mailu: reservations.cchcb@clarion-hotels.cz
a vše s Vámi rádi vyřídíme.
Moc se těšíme na Vaši rezervaci a mějte se hezky!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý den, jsme dva senioři a rádi bychom se u Vás ubytovali od 21.6–25.6. 2021 ukazuje se, že to nejde máme u Slevomatu složené peníze 4000.- Kč a chtěli bychom je využít můžete mi poradit jak mám postupovat? Děkuji Petr Kubíček Liberec
Dobrý den, Petře, voucher z této nabídky je určen pro pobyt na 3 dny / 2 noci, proto Vám nejde delší pobyt ve Vámi uvedeném termínu vybrat. Nicméně pokud budete chtít, můžete si spojit 2 vouchery a pobyt si tak prodloužit. Avšak pokud byste nad touto možností uvažovali, doporučím vám předem se domluvit přímo v hotelu, aby bylo vše při pobytu v pořádku. Ale volných termínu je stále plno, tak věřím, že se jistě nějak domluvíte. Pěkný den :) Kačka
Hezký den pane Kubíčku,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o ubytování v našem hotelu. Moc si
ho vážím a velmi rádi Vás a Vaši paní u nás přivítáme.
V rámci pobytu, který si přejete, souhlasím a potvrzuji návrh Katky ze
Slevomatu – koupit si 2 vouchery a my si je pak spojíme. Rádi Vám
připravíme pokojík s krásným výhledem, abyste si svůj pobyt na jihu
Čech hezky užili.
Budu se moc těšit na Vaše rezervace a mějte se zatím moc hezky!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý den,
mohu zakoupit poukaz z polopenzí? Termín 22.7. do 24.7. Pobyt pro dva.
Vloni jsme takto poukaz měli a byli jsme moc spokojeni. Jaká by byla cena,
pokud by takový poukaz byl?
Eva H.
Hezký den paní Hanáková,
děkuji moc za Vaši milou zprávu. Jsem velmi ráda, že se Vám u nás
líbilo a svůj pobyt jste si u nás užili.
Velmi rádi Vás u nás opět přivítáme a budeme moc rádi, pokud využijete
náš nový pobyt/poukaz, který jsme pro Vás – naše hosty – na tento
rok připravili. Pobyt zahrnuje trošičku jiné služby, ale o stravování
nepřijdete, rádi Vám na místě zarezervujeme naši restauraci NEW WAVE, kde
si budete moci ochutnat, co se Vám bude líbit:-). Budu se moc těšit na Vaši
rezervaci a mějte se moc hezky!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice****
dobrý den, měla bych zájem o poukaz na jednu noc, bohužel je pouze varianta do 31.3., což evidentně nebude možné realizovat. Mohu tento poukaz zakoupit s tím, že bude prodloužen tak, abychom ho mohli v nejbližších měsících po uvolnění vládních opatření využít? Děkuji za odpověď
Hezký den Ivo,
moc Vás zdravím z Clarion Congress Hotelu České Budějovice a děkuji moc
za Vaši zprávu a za dotaz ohledně poukazů. Nyní jsme prodloužili platnost
poukazů a novou kampaň, která bude prodloužena do konce měsíce srpna, tak
jen chvilinku prosím počkejte než to Slevomat zaktualizuje a bude to možné
rezervovat na jejich stránkách. Jaký to měl být přesně poukaz? Podívala
bych se o jakou kampaň jde. Moc Vám děkuji za informaci.
Mějte se moc hezky a budu se těšit, že Vás budeme moci u nás
přivítat.
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zájem o ubytování ve vašem hotelu ve dnech 22
Dobrý den, Leoši, Vámi vybraný termín je prozatím dostupný. Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš 🙂
Hezký den pane Řího,
děkuji moc za Vaši zprávu a za informaci ohledně FKSP. V současné době pracujeme na možnosti propojit náš hotel se Slevomatem a FKSP. Čekáme na finální propojení, ale ještě není provedené. Termín je určitě v pořádku, prosím o chvilinku strpení, informaci bychom měli mít v průběhu tohoto dne či zítřka.
Moc Vám děkuji za pochopení a za trpělivost a přeji pěkný den!
Zuzana Rauchová