Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. +36 96 510–800 nebo na e‑mailu info@hotel-kalvaria.hu (anglicky, německy nebo maďarsky) – zároveň uveďte kód voucheru.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Upozornění: Z důvodu opatření proti pandemii se v předstihu informujte o dostupnosti pobytu či jednotlivých služeb ve vybraném termínu.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Až 2 děti do 5,9 let mají pobyt zdarma se stravou a bez vstupu do lázní.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, u této nabídky je napsáno, že nelze rezervovat v termínu
22.10–1.11, ale Váš rezervační systém to umožňuje. Můžete mi
vysvětlit tuto anomálii?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši. Děkujeme za Váš dotaz a upozornění. Jednalo se
o chybu v rezervačním systému, kterou jsme již opravili. Pobyt opravdu
v tomto období nelze rezervovat. Pokud potřebujete pobyt v tomto termínu,
máme spoustu dalších nabídek. Přeji Vám krásný den. Matěj,
Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, u této nabídky je napsáno, že nelze rezervovat v termínu 22.10–1.11, ale Váš rezervační systém to umožňuje. Můžete mi vysvětlit tuto anomálii?
Dobrý den, Lukáši. Děkujeme za Váš dotaz a upozornění. Jednalo se o chybu v rezervačním systému, kterou jsme již opravili. Pobyt opravdu v tomto období nelze rezervovat. Pokud potřebujete pobyt v tomto termínu, máme spoustu dalších nabídek. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz