Romantika v centru Krakova: snídaně a neomezený vstup do saunária
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 12 612 64 00 nebo na e‑mailu info@lwowska1.pl (anglicky nebo polsky) – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 40 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
prosím je volný pokoj v termínu od 6.8. – 8,8.
Moc děkuji za informaci
Dobrý den, Jindřiško, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den,jedná se o cenu za 1 pokoj?
Dobrý den, Barboro, ano jedná se o ceny za pokoj :) Pěkný den
Dobrý den. Je možné udělat check-out i v ranních hodinách? Letadlo mi letí po 7h ráno, takže bych potřeboval už po 5h ráno provést check-out. Děkuji
Dobrý den, naše recepce je otevřena 24 hodin denně, takže nebude problém s odhlášením do 7:00. Všechno nejlepší, Piotr Motak
Dobrý den, je hotel vhodný pro vozíčkáře? Již jsem se setkala, že měl hotel bezbariérový přístup, ale vhodný pro vozíčkáře nebyl. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Veroniko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na recepci hotelu. Kontakt je: e-mail info@lwowska1.pl a tel. +48 12 612 64 00. Pěkný den
Vážená paní Veronika, děkuji za vaši zprávu.
Ano, naše zařízení je bezbariérové. Zařízení má výtahy, široké
chodby, v pokojích nejsou schody různých druhů.
Všechno nejlepší,
Maciej Małczyk
Zdravím, teď jsem zaplatil pobyt se snídaní v Krakově + 50,–kč jídlo pro chudé. Ale dodneška mám vyčerpat 200,– kredit,ale VY jste jej mi neuplatnili.?? Dá se TO ještě uplatnit/stornem a novým zaplacením? Mám fakt zájem jet do Krakova co nejdříve.Straka,Zlín.603888710.Děkuji za pochopení a pomoc.
Dobrý den, Vladislave, mrzí mě, že se Vám nepodařilo kredity uplatnit. Zpětně už to bohužel v tomto případě nejde. Nicméně kontaktovala jsem Vám také e-mailem, kde celou záležitost dořešíme. E-mail přijde z adresy podpora@slevomat.cz. Pokud nebudete mít e-mail v Doručené poště, mrkněte také do složky Spam nebo Hromadné. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den. Mám dotaz. Je mozne uplatnit zálohu ze zaměstnaneckých benefitů a zbytek doplatit následující měsíc bankovním převodem? . Dekuji Janda
Dobrý den, Zdenku, samozřejmě některé typy zaměstnaneckých benefitů lze na nákup voucheru na pobyt uplatnit, nicméně záleží, o konkrétně které benefity se jedná. Body z benefitů si poté stačí nahrát na slevomatí účet na kategorii Cestování. Následně s nimi můžete zaplatit část nebo dokonce i celou cenu voucheru. Bližší informace naleznete zde https://www.slevomat.cz/benefity. Samozřejmě pokud byste měl jakékoli další otázky k uplatnění benefitů, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Můžeme mi prosím poradit, jak je to s parkováním v případě, ze jsem hostem hotelu?
Parkování v podzemnich garážích samozřejmě máme, pri prijezdu do garáže vyjizdime listek a pokud chceme garáž opustit v ramci např. výletu, mam jít s listkem na recepci? Automaticky se nam brána neotevre, chve po nas platbu.
Moc dekuji za odpověď
Dobrý den, Simono, tuto informaci si prosím ověřte přímo u hotelu na e-mailu: info@lwowska1.pl
či tel. +48 12 612 64 00. . Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, rádi to vyřešíme za Vás, můžete nás kontaktovat na e‑mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš :)