Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
je možné k nabídce (Celá sezóna: snídaně (kdykoli)) dokoupit
polopenzi?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Leoši, s dokoupením polopenze by neměl být problém,
obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na hotel na tel. +48 18 201 11
51 nebo e-mail recepcja@goldhotel.eu.
Jistě se společně domluvíte a rovnou si sdělíte podrobnější informace.
Pěkný den :) Kačka
Veronika
Dobrý den, je aktuálně otevřeno wellness? A ubytujete i hosty z ČR?
Termín 4.-7.3.- vzhledem k situaci s Covid19. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes
veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo
poskytovatele na tel. +48 18 201 11 51 či e-mailu recepcja@goldhotel.eu.
Pěkný den :)
Veronika Valaskova
Dobrý den, mohou děti do wellness?
Hotel Gold****
Witam
Tak oczywiście każdy z gości może udać się do strefy SPA & WELLESS
również dzieci ,
W razie jakichkolwiek pytań pozostaje do dyspozycji
Pozdrawiam
Aneta Masna
Gold Hotel ****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné k nabídce (Celá sezóna: snídaně (kdykoli)) dokoupit polopenzi?
Děkuji
Dobrý den, Leoši, s dokoupením polopenze by neměl být problém, obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na hotel na tel. +48 18 201 11 51 nebo e-mail recepcja@goldhotel.eu. Jistě se společně domluvíte a rovnou si sdělíte podrobnější informace. Pěkný den :) Kačka