Otevřený voucher: Informace a rezervace na tel. +48 18 88 88 536 (+48 18 88 88 500) nebo mailem na rezerwacja@heron-hotel.com (oddělení rezervací je otevřeno od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 a v sobotu od 9:00 do 17:00).
Při rezervaci zadejte kód voucheru. Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
budete vydávat vouchery i na rok 2022?
S pozdravem Michal Kuchta
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli
se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším
pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a
to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na
Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další
nabídka neunikne. :-) přeji krásný den, Tomáš :)
Michal
Dobrý den, rád bych si objednal dárkový voucher do tohoto hotelu.
kdybychom se rozhodli jet až v roce 2022, bude tento voucher platný, nebo
zatím tato nabídka platí jen na rok 2021.
Děkuji za odpověď
S pozdrave Michal K.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale. Děkujeme za Váš dotaz. Voucher bude platný do
19. 12. 2021, do této doby musíte pobyt uskutečnit. Poté by voucher
propadl a byl by neplatný. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Ševčíková Romana
Dobry den, je možné rybařit ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Romano. Děkuji Vám za dotaz. V okolí hotelu, je možné
rybařit. S přáním krásného dne, Karel
Monika Pařízková
Dobrý večer, nejdou mi tam načíst děti. Ve kterém kroku prosím se
dají děti označit.
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, vouchery jsou určeny pouze pro 2 osoby nebo některé
i pro 3 osoby. Pokud tedy máte více než 1 dítě, je třeba se obrátit
předem přímo na hotel a ověřit si, zda je ve vámi vybraném termínu
k dispozici pokoj s více přistýlkami a a rovněž, jaký by byl příplatek
za další osoby nad rámec voucheru na e-mailu: rezerwacja@heron-hotel.com
nebo tel.+48 18 888 85 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní
máte potíže, rádi ji vyřídíme za vás, kontaktujte nás na pomoc@slevomat.cz.
Informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, zaplatíte za ně na
místě. Pěkný den, Tomáš
Jindřich
Dobrý den, jelikož jsem Čech, žiji v České republice a zajímám se
o nákup na českém portálu, prosil bych o specifikaci „Live Cooking“
u stravování a „Infinity Pool“ u bazénu. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jindřichu,
pojem „Live cooking“ znamená vaření přímo před Vašima očima. Od
výběrů surovin přes jejich úpravu až po servírování hotového pokrmu.
Dále pojem „Infinity pool“ popisuje druh bazénu, jehož část okraje
jakoby přepadává. Vizuálně bazén vypadá jako nekonečný a bez konce.
:-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Jindřich
,,, tudíž „živé vaření“ a „nekonečný bazén“. Thank you very
much ;-/ :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
budete vydávat vouchery i na rok 2022?
S pozdravem Michal Kuchta
Dobrý den, Michale, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) přeji krásný den, Tomáš :)