Otevřené vouchery: Po zakoupení kuponu je třeba pobyt rezervovat na tel. č. + 421940 282 533 nebo prostřednictvím e‑mailu na info@villapsenek.sk Při rezervaci nahlaste kód vašeho kupónu, vaše jméno a příjmení, telefonní číslo a vybraný termín.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, potřebuji změnit termín pobytu. Máme 2. termín očkování
proti Koronaviru zrovna v období pobytu. Jak máme postupovat?
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko, pokud máte voucher s online termínem, změna je
možná nejpozději 7 dní předem. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické
oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu
+420 222 745 354. Pokud jste si však vytvářela rezervaci přímo
v hotelu, tak Vám doporučím kontaktovat přímo recepci hotelu na tel. +
421940 282 533 nebo prostřednictvím e‑mailu na info@villapsenek.sk, se
kterou můžete případnou změnu termínu v tomto případě domluvit.
Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, potřebuji změnit termín pobytu. Máme 2. termín očkování proti Koronaviru zrovna v období pobytu. Jak máme postupovat?
Dobrý den, Šárko, pokud máte voucher s online termínem, změna je možná nejpozději 7 dní předem. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354. Pokud jste si však vytvářela rezervaci přímo v hotelu, tak Vám doporučím kontaktovat přímo recepci hotelu na tel. + 421940 282 533 nebo prostřednictvím e‑mailu na info@villapsenek.sk, se kterou můžete případnou změnu termínu v tomto případě domluvit. Pěkný den :) Kačka