Otevřené vouchery: ověření dostupných kapacit a rezervace na tel. +421 940 846 159 nebo na e‑mailu zazrivskydvor@gmail.com – při rezervaci je třeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Nejpozději 48 hod. před nástupem na pobyt je možné rezervaci po dohodě s ubytovacím zařízením změnit na jiný termín, nebo je možné voucher vyměnit za tzv. otevřený voucher bez termínu, případně je možné voucher vyměnit za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, ve kterém byla rezervace vytvořená. Aktuální platnost voucher najdete ve svém účtu – Moje nákupy, případně si ji zkontrolujte ve vyhledávači zadáním kódu voucheru. Při nedodržení 48hod. lhůty před nástupem na pobyt, případně v případě nedostavení se na pobyt, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Online termíny: Voucher zakoupený na konkrétní termín pobytu není možné refundovat.
Otevřené vouchery: Voucher je možné stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty od zakoupení.
Dobrý den, Jaroslave, dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat
termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy
podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Pěkný den,
Tomáš :)
Jitka Bílá
Dobrý den, jak se tam dostanu bez auta? Děkuji za odpověď.
Zázrivský dvor - Chata pod Magurou
Dobrý deň prajem,
Vlakom do Parnice,a potom autobusom do Zazrivej Bielej.
Prajeme vám pekný večer
Erik Gilk
Dobrý den,
mám zájem o pobyt v Chatě pod Magurou v době podzimních prázdnin, tedy
koncem října. Jak se bude platba řešit v případě třetí vlny pandemie,
která není vyloučena?
Děkuji Vám za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Eriku, pokud by se současná situace opět zhoršila, určitě
budeme celou záležitost společně řešit. Neustále sledujeme vývoj situace
a snažíme se co nejrychleji reagovat na případné změny. Veškerá
řešení se pak snažíme najít se zákazníky individuálně. Určitě se
tedy nemusíte bát, že by Vám voucher jen tak propadl pokud by jej nebylo
možné využít. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jak si zajistit termín. Stále ukazuje obsazeno.
Dobrý den, Jaroslave, dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Pěkný den, Tomáš :)