Po zadání kódu do aplikace není možné voucher stornovat ani refundovat.
Břetislav XYX
Dobrý den, promo kód se mi dnes změnilo ze slevy 250kc na pouze 50%
z ceny jízdy… Co se stalo?
Slevomat.cz
Dobrý den, Břetislave,
v takovém případě Vám doporučuji se obrátit přímo na partnera ( brno@bolt.eu ), se kterým se
eventuálně můžete domluvit i na řešení daného problému. V případě
jakýchkoliv potíží samozřejmě neváhejte kontaktovat naší zákaznickou
podporu na tel. čísle 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt.
Vyřešíme to, jsme tu pro Vás :)
Přeji krásný den,
Květoslava
Martin
Dobrý den, nepochopil jsem jak dlouhou mají ,,kredity" 250Kč na jízdu
platnost. Stejnou jako voucher samotný? Nebo po zadání kódu do aplikace je
pak možnost využití první jízdy ještě delší?
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, kódy voucherů mají po nahrání do aplikace platnost
do 31. 3. 2021. Tedy mají stejnou platnost jako voucher samotný. Pěkný
den :)
Petr Zmeskal
Brno – Bystrc , jsme v toleranci ? Dekuji
Bolt
Dobrý den,
ano, pokud si objednáte jízdu z Brno – Bystrc, půjde Vám akce
uplatnit.
Přeji hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, promo kód se mi dnes změnilo ze slevy 250kc na pouze 50% z ceny jízdy… Co se stalo?
Dobrý den, Břetislave,
v takovém případě Vám doporučuji se obrátit přímo na partnera ( brno@bolt.eu ), se kterým se eventuálně můžete domluvit i na řešení daného problému. V případě jakýchkoliv potíží samozřejmě neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt. Vyřešíme to, jsme tu pro Vás :)
Přeji krásný den,
Květoslava