Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: +36 302009681 nebo e‑mailem na adrese: bristol@accenthotels.com (anglicky nebo maďarsky).
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.).
Pomoc při rezervací: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Pobyt s domácím mazlíčkem není povolen
Z důvodu hygienických opatření proti pandemii předem kontaktujte hotel ohledně dostupnosti nebo případným omezením wellness zóny.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Jak je to s parkováním vozidla? Děkuji, Ondra P.
Dobrý den, Ondro :) u hotelu je možné domluvit garážové stání za příplatek 16 EUR/den, který se poté hradí na místě. Pěkný den :)