Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Dřevěné náramky: eben, sekvoj, švestka, buk i palisandr

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Lukáš Novák

Dobrý den,

měl jsem 2 objednávky, ale obě jsem byl nucen zrušit kvůli velice nevyhovujícího termínu pro osobní vyzvednutí… za dobu 10–14 dní od objednávky byla k dispozici pouze jediná možnost v dopoledních hodinách, ale v odpoledních žádná, takže jsem to pro neschopnost vašeho okénka byl nucen zrušit, protože si nemohu dovolit opustit své zaměstnání v dopoledních hodinách kvůli osobním objednávkám!

Objednáno 02.02.2021 (jako dárek na Valentýna 14.02.) a jediná možnost osobního vyzvednutí byla 11.02.2021 od 08:00 do 10:00. Nutno podotknout, že jsem si všechno musel zjišťovat sám a na maily i hovory přes 3 pracovní dny nikdo nereagoval a až jsem se konečně jedinkrát dovolal, tak mi bylo sděleno, že možnost odpoledního vyzvednutí bude právě v ten čtvrtek 11.02.2021, ale tuto možnost jste změnili na dopolední pouhý jeden den předem a odpolední termín už jste nikdy nenabídli, což je hodně smutné, jinak bych si obě objednávky osobně vyzvedl právě v ten čtvrtek, kdybyste mi to umožnili, jak jste mi slíbili.

Dále potvrzení odsud tvrdilo, že si mohu hned další den po zaplacení zboží vyzvednout a kdybych vehementně nepátral na vlastní pěst, tak jsem jel přes celou Ostravu zbytečně kvůli toho, že někdo není ani schopný řádně uvědomit zákazníka o platné možnosti osobního vyzvednutí, což je do nebe volající!!

Nyní ale vidím, že jste tuto možnost výdejního okénka raději zrušili úplně, takže už nehodláte nabízet možnost osobního vyzvednutí v Ostravě ZDARMA??!

Tento dotaz píšu již podruhé, jako by si někdo dovolil ho raději smazat místo upřímné odpovědi, to už snad není ani možné toto…

Wooden Shark

Dobrý den,
na Váš dotaz jsme již odpověděli v předchozí Vaší zprávě.
Omlouváme se, že jste měl takto špatnou zkušenost, bohužel v daném termínu jsme byli také v nařízené karanténě, takže jeden týden jsme zboží vůbec vydávat nemohli.
Vězte, že ani pro nás není současná situace vyhovující, ba naopak naprosto frustrující. Naštěstí drtivá většina našich zákazníků je v tomto ohledu chápavá a ohleduplná, za což jim také velmi děkujeme :)
Ještě jednou se omlouváme a věříme, že jste zdárně nakoupil dárky na Valentýna či k jiné příležitosti u jiné české firmy a podpořil tak jiné podnikatele v této pro ně nelehké době.
S přátelským pozdravem,
 Anna

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru