Netermínová varianta: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. +36 309 390 953 nebo na e‑mailu info@onyxsarvar.hu (anglicky, německy nebo maďarsky) – zároveň uveďte kód voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail podpora@slevomat.sk
Termínová varianta: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči a se snídaní mají pobyt zdarma.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Nejpozději 48 hod. před nástupem na pobyt je možné rezervaci po dohodě s ubytovacím zařízením změnit na jiný termín, nebo je možné voucher vyměnit za tzv. otevřený voucher bez termínu, případně je možné voucher vyměnit za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, ve kterém byla rezervace vytvořená. Aktuální platnost voucher najdete ve svém účtu – Moje nákupy, případně si ji zkontrolujte ve vyhledávači zadáním kódu voucheru. Při nedodržení 48hod. lhůty před nástupem na pobyt, případně v případě nedostavení se na pobyt, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Online termíny: Voucher zakoupený na konkrétní termín pobytu není možné refundovat.
Otevřené vouchery: Voucher je možné stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty od zakoupení.
Storno podmínky platné od 5. 1. 2021:
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.