Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. číslech: +36–96/320–667, +36–70/362–3279 nebo e‑mailem: hotel@duditshotels.hu (anglicky, německy a maďarsky).
Rezervaci doporučujeme řešit s dostatečným předstihem.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte s rezervací potíže, rádi ji zařídíme za vás. Zašlete nám název hotelu, jméno, požadovaný termín a kód voucheru na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pokud plánujete navštívit hotel s domácím mazlíčkem, informujte o tom prosím předem recepci.
Ubytovací zařízení nevystavuje faktury.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Nejpozději 48 hod. před nástupem na pobyt je možné rezervaci po dohodě s ubytovacím zařízením změnit na jiný termín, nebo je možné voucher vyměnit za tzv. otevřený voucher bez termínu, případně je možné voucher vyměnit za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, ve kterém byla rezervace vytvořená. Aktuální platnost voucher najdete ve svém účtu – Moje nákupy, případně si ji zkontrolujte ve vyhledávači zadáním kódu voucheru. Při nedodržení 48hod. lhůty před nástupem na pobyt, případně v případě nedostavení se na pobyt, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Online termíny: Voucher zakoupený na konkrétní termín pobytu není možné refundovat.
Otevřené vouchery: Voucher je možné stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty od zakoupení.
Dobrý den,
mám na vás jeden dotaz. Do kolika hodin se podává večeře, protože se
obáváme, že přijedeme pozdě večer (pravděpodobně po 21:00)?
Děkuji vám za odpověď
Révész Hotel and Rosa Spa
Dear Galina,
the time of the dinner is 18:00–20:00 in usual.
If needed we can expand till 21:00, but this depends on which day will you
arrive?
Best wishes, Hotel Révész
Petra
Dobrý den, jaký je rozdíl mezi pokojem standard a pokojem superior?
Pristylky pro děti jsou rozkládací postele nebo pevné postele? Je na
pokojích klimatizace?
Děkuji za odpovědi. Petra
Révész Hotel and Rosa Spa
Dear Petra,
Both of rooms are renovated. In Standard room there is only TV. Superior room is
air-conditioned, there is TV, fridge and hairdryer. The extra bed for one kid is
a normal bed in the room. Best wishes, Hotel Révész
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám na vás jeden dotaz. Do kolika hodin se podává večeře, protože se obáváme, že přijedeme pozdě večer (pravděpodobně po 21:00)?
Děkuji vám za odpověď
Dear Galina,
the time of the dinner is 18:00–20:00 in usual.
If needed we can expand till 21:00, but this depends on which day will you arrive?
Best wishes, Hotel Révész