Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 902 991 024 nebo na e‑mailu recepcia@penzionbeskydy.sk – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za příplatek), ověřte si dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je také třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Zapůjčení dětské postýlky: zdarma (nutné ověřit dostupnost a nahlásit předem)
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den,mela bych zajem o tuto nabidku avsak chci hradit cele pres
FKSP…tim zpusobem,ze zamestnavatel posila objednavku a hradi za me.Lze to
nejakym zpusobem vyresit?
Dekuji s pozdravem Horvathova Martina
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,mela bych zajem o tuto nabidku avsak chci hradit cele pres FKSP…tim zpusobem,ze zamestnavatel posila objednavku a hradi za me.Lze to nejakym zpusobem vyresit?
Dekuji s pozdravem Horvathova Martina
Dobrý den, Martino, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den