Zrušení rezervace termínu minimálně 24 hodin předem.
Pokud se zákazník z termínu neomluví, ani se nedostaví, bude voucher uplatněn jako náhrada za možnost objednání jiného klienta a nebude poskytnuto náhradní plnění.
Zrušení a přeobjednání termínu je možné pouze jednou.
Objednací doba je závazná, ne orientační. S ohledem na zákazníky objednané po vás je tolerováno zpoždění max. 10 minut. Vždy je potřeba poslat alespoň SMS.
Dobrý den, za jak dlouho studio odpovídá na e-mailovou objednávku
termínu? Obdržela jsem 2 vouchery jako dárek, poslala e-mail s žádostí
o objednání, je to skoro 2 dny a do teď mi nebylo odpovězeno.
Předem děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, zkuste prosím napsat do studia znovu, je možné, že
Váš email třeba přehlédli. Pokud byste ani poté nedostala odpověď,
ozvěte s nám přes náš kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt a my Vám
rádi pomůžeme situaci řešit. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, za jak dlouho studio odpovídá na e-mailovou objednávku termínu? Obdržela jsem 2 vouchery jako dárek, poslala e-mail s žádostí o objednání, je to skoro 2 dny a do teď mi nebylo odpovězeno.
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Markéto, zkuste prosím napsat do studia znovu, je možné, že Váš email třeba přehlédli. Pokud byste ani poté nedostala odpověď, ozvěte s nám přes náš kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt a my Vám rádi pomůžeme situaci řešit. Pěkný den :)