150 Kč na první objednávku jídla přes Wolt: rozvoz v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, není to nějaká bouda, když zákazníkům nejdou tak často a tak hojném počtu uplatňovat vouchery na tuto službu?
Dobrý den, Simono, pro správné uplatnění voucheru je nutné dodržet popsané instrukce. Avšak v tak velkém počtu prodejů se může občas vloudit nějaká ta chybička, avšak vždy vše aktivně a rychle vyřešíme ke spokojenosti zákazníka. Nemusíte se tedy bát voucher využít. Pěkný den :)
Dobrý den,
ke komentáři Slevomatu: To by nás asi nenapadlo, že voucher je možné
využít na nákup jídel z pražských nebo brněnských restaurací, že ano,
taková odpověď vskutku pomůže. Ptali jsme se, proč jsou jídla nesmyslně
drahá a v drtivé většině se jedná o fastfood – pizzy, burgery… nebo
hladová jídla, která nejsou moc na konzumaci v zimním období – saláty
apod… ?
Je to opravdu nepoměr. Do „minimálního košíku“ za 140 se,
předpokládám, nepočítá doprava, je to tak? Takže si máme objednat
hamburger za 140, který bychom si podobný zakoupili u stánku za 40 Kč?
Dobrý den, jak již bylo zmíněno Wolt nabízí ve svém velkém množství restaurací i sekci Za hubičku, kde Vás třeba nějaká nabídka zaujme. Doprava se do minimální útraty nepočítá. Wolt je skvělá služba, která doručí dobré jídlo až k Vám domů či kamkoli si přejete, avšak samozřejmě si můžete zakoupit jídlo i u obchodníka, který Vám přijde výhodnější. Zaleží jen na Vás čemu dáte přednost. Pěkný den
Dobrý den,
je možné využít pro nákup jiných jídel než předražených burgerů a
pizz ? Značka „nechci slevu zadarmo“…
Hezký den, na Woltu najdete i sekci Za hubičku, kde si určitě vyberete
:) Zároveň jsme nedávno snížili minimální košík na 140 Kč (ze
180 Kč), takže už nemusíte složitě vymýšlet, co si objednat.
Přejeme dobrou chuť :)
Jindřich a Wolt tým
Dobrý den, Jano, voucher je možné využít na všechny restaurace, které Wolt nabízí, stačí si jen vybrat jídlo z některé z více než 1000 pražských, 200 brněnských, 80 ostravských nebo 70 olomouckých restaurací. Škála je skutečně pestrá, věříme, že na chuť se přijde všem. Pěkný den :)
Dobrý den,
taky mi nebere zakoupený kód – odpověď podpory Woltu, prý si máme
koupit nový telefon… S naším přístrojem prý není možné akci
využít, a to jsme ji zatím ještě nevyužili…
Jak je to možné?
Dobrý den,
s tímto problémem Vám doporučuji kontaktovat přímo naši zákaznickou
podporu, a to na tel. číslo 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt , kde
Vám určitě budeme moci pomoci. :-) Pěkný den
Dobrý den,
kód jsem zadala do aplikace, ale prý nebyl nalezen. Jak je to možné?
Dobrý den, Květo,
s tímto problémem Vám doporučuji kontaktovat přímo naši zákaznickou
podporu, a to na tel. číslo 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt , kde
Vám určitě budeme moci pomoci. :-)
Přeji krásný den, Anna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
u teto nabidkyu se mi zobrazuje „Tuto nabídku si již nemůžete přidat do košíku, protože počet kusů na zákazníka je omezen.“. Je pravda, ze jsem voucher jiz jednou koupil, ale protoze jsem jej nestihl vyuzit nechal jsem ho refundovat. Prijde mi divne, ze i v takovem pripade jiz voucher nakoupit nemohu (navic slo samozrejme o voucher v jine kampani, protoze cas, do kdy bylo mozne jej uplatnit jiz davno uplynul).
Hezký den, Jiří,
kontaktujte prosím přímo zákaznickou podporu Woltu, v aplikaci nebo na webu. Odpoví vám do minuty a pokud jste voucher dříve nevyužil, určitě vám obratem pomohou. :)
Díky moc a přejeme fajn den,
Jindřich a Wolt tým