Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@hotel-orlik.cz nebo na tel. 602 483 672 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mám zakoupen voucher, který měl platit v obdobích
6. 4. – 31. 5. 2021 a 1. 9. – 31. 10. 2021.
Vzhledem k tomu, že na jarní měsíce nebylo možné voucher uplatnit, tedy
polovina platnosti voucheru byla nedostupná, neuvažujete o prodloužení
platnosti na letní měsíce?
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, mrzí nás, že voucher nebylo možné v jarních
měsících zatím využít, nicméně stále možné vybrat nějaký termín na
podzim. Situaci samozřejmě stále sledujeme a pokud je to potřeba, snažíme
se další prodloužení voucherů domluvit. Nicméně prodlužování probíhá
postupně a může i chvíli trvat a bohužel není možné nyní dopředu
říci, zda bude voucher dále prodloužen. Poradím Vám, že zda bude Váš
voucher prodloužen zjistíte to na svém profilu nebo po zadání kódu
voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete také
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zakoupen voucher, který měl platit v obdobích 6. 4. – 31. 5. 2021 a 1. 9. – 31. 10. 2021.
Vzhledem k tomu, že na jarní měsíce nebylo možné voucher uplatnit, tedy polovina platnosti voucheru byla nedostupná, neuvažujete o prodloužení platnosti na letní měsíce?
Dobrý den, Kateřino, mrzí nás, že voucher nebylo možné v jarních měsících zatím využít, nicméně stále možné vybrat nějaký termín na podzim. Situaci samozřejmě stále sledujeme a pokud je to potřeba, snažíme se další prodloužení voucherů domluvit. Nicméně prodlužování probíhá postupně a může i chvíli trvat a bohužel není možné nyní dopředu říci, zda bude voucher dále prodloužen. Poradím Vám, že zda bude Váš voucher prodloužen zjistíte to na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete také kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka