Online termíny: Zakoupením voucheru vytváříte závaznou rezervaci. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 83 344 143 nebo e‑mailem na sales@kolping.hotel.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
uvažujeme nad voucherem s platností do příštího roku, ale i když se
jmenuje „Dlouhá platnost vč. léta“, tak je u něj psaná platnost jen do
20. 12.. Je to chyba, nebo mi něco uniká?
Slevomat.cz
Dobrý den, Vojtěchu, děkujeme za upozornění, tuto informaci prověříme
a případně chybu v nabídce opravíme. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Petr
Dobrý den, plánujete obdobnou nabídku na příští sezonu/rok.
V případě, že ano, prosím od jakého data by případná nabídka byla
k dispozici.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře :) jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli
se akce objeví znovu i pro příští rok, to nevíme, ale určitě se o to
přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek
daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté
kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná
další nabídka neunikne. Pěkný den :)
Petr Beránek
Dobrý den chtěl jsem se zeptat, zda se platnost voucheru prodlužuje pokud
by maďarsko bylo kvuli covid-19 uzavřeno?
Slevomat.cz
Dobrý den, pane Beránku. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud by vláda. ať už
česká nebo maďarská, zakázala vycestování do Maďarska, tak se snažíme
s hotely domluvit na nejlepším řešením – prodloužení voucherů,
zrušení termínů. Pokud by taková situace nastala znovu, vždy se o naše
zákazníky postaráme. :) Hezký den, Matěj, Slevomat.cz
Miroslav
Dobrý den, měl bych zájem o pobyt v termínu 25. 9. – 28. 9. Je
nějaký příplatek za rodinný apartmán s kuchyňkou? V nabídce po
výběru 2 dospělých a 2 dětí (14 a 6) se zobrazí rodinný pokoj, ale
není z toho jasné jestli je to právě mnou poptávaný apartmán.
Slevomat.cz
Dobrý den, Miroslave :)
rodinný pokoj, který je Vám nabízen při rezervaci je právě onen rodinný
apartmán (s kuchyňským koutkem), který je detailně popsán v textu
nabídky. Cena je po zadání počtu osob konečná mimo poplatky uvedené
v Příplatcích.
Pěkný den :)
Lucie Šnajdrová
Dobrý den,chtěli bychom přijet v termínu přibližně od 2.8.-7.8..
2 dospělí a 2 děti( 9 a 6). Je v tomto termínu volno? Děkuji za
informaci
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat. :)
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
uvažujeme nad voucherem s platností do příštího roku, ale i když se jmenuje „Dlouhá platnost vč. léta“, tak je u něj psaná platnost jen do 20. 12.. Je to chyba, nebo mi něco uniká?
Dobrý den, Vojtěchu, děkujeme za upozornění, tuto informaci prověříme a případně chybu v nabídce opravíme. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)