Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po získání voucheru na tel. +420 777 457 111 či +420 777 457 112 nebo na e‑mailu recepce@lazne-lipova.cz – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Nelze využít FKSP. Poskytovatel na pobyt nevystavuje fakturu.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
V ceně navýšení počtu osob a dní pobytu je ubytování se snídaní a neomezené wellness
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den,
Jaké je prosím omezení vůči covid opatřením spojené s tímto pobytem?
Je možné koupit a využít maximální rozsah voucheru pro kohokoliv ?
Díky za rychlou odpověď
Schrothovy léčebné lázně
PODMÍNKOU NÁSTUPU JE PŘEDLOŽENÍ JEDNOHO Z NÍŽE UVEDENÝCH
POTVRZENÍ:
Negativní test na onemocnění COVID-19 v podobě antigenního nebo PCR
testu, který nesmí být v době nástupu do lázní starší než 48 hodin.
Antigenní test lze zdarma absolvovat přímo v lázních.
Onemocnění COVID-19 jste prodělali během předchozích šesti měsíců
před nástupem do lázní.
Potvrzení o dokončeném očkování proti onemocnění COVID-19 a od
poslední dávky uplynulo alespoň 14 dní.
Slevomat.cz
Dobrý den, Honzo,
některé služby v rámci podniku mohou být stále omezeny. Ohledně tohoto
dotazu se prosím obraťte přímo na poskytovatele služby, který Vám jej
již podrobně zodpoví. :-) Zde přikládám kontakt: info@lazne-lipova.cz
,+420 777 457 111.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Jaké je prosím omezení vůči covid opatřením spojené s tímto pobytem? Je možné koupit a využít maximální rozsah voucheru pro kohokoliv ?
Díky za rychlou odpověď
PODMÍNKOU NÁSTUPU JE PŘEDLOŽENÍ JEDNOHO Z NÍŽE UVEDENÝCH POTVRZENÍ:
Negativní test na onemocnění COVID-19 v podobě antigenního nebo PCR testu, který nesmí být v době nástupu do lázní starší než 48 hodin. Antigenní test lze zdarma absolvovat přímo v lázních.
Onemocnění COVID-19 jste prodělali během předchozích šesti měsíců před nástupem do lázní.
Potvrzení o dokončeném očkování proti onemocnění COVID-19 a od poslední dávky uplynulo alespoň 14 dní.
Dobrý den, Honzo,
některé služby v rámci podniku mohou být stále omezeny. Ohledně tohoto dotazu se prosím obraťte přímo na poskytovatele služby, který Vám jej již podrobně zodpoví. :-) Zde přikládám kontakt: info@lazne-lipova.cz ,+420 777 457 111.
Přeji krásný den,
Květoslava