S partou nebo rodinou pod Klínovec: vybavený apartmán s kuchyňkou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den.V případě, že bude kvůli vládnímu nařízení zavřeno i v mnou vybraném termínu,jak dlouho bude možné uplatnit případné voutchery.Pro nás připadá v úvahu pouze prázdninový termín,tak by musel být prodloužen o rok.Děkuji
Dobrý den, Jiří,
pokud ve vámi rezervovaném termínu nebude možné voucher využít kvůli
nařízením vlády, budeme vás v každém případě e-mailem kontaktovat
o dalších postupech. Prodloužení termínu je jednou z námi
nejpreferovanějších alternativ, ač nyní takovou informaci, o jak moc by
byl voucher prodloužen, opravdu ještě nevíme. Takové případy se řeší
až ve chvílích, kdy opravdu hrozí, že nastanou. Každopádně nemusíte
mít strach, že by voucher kvůli výše zmíněným nařízením propadl bez
možnosti řešení či využití :)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla bych se zeptat, jestli je možnost vystavit fakturu na zaměstnavatele za pobyt. Děkuji
Dobrý den, Mirko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e‑mailu apartmanypodklinovcem@gmail.com nebo na tel. +420 724 055 805, protože bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví. Pokud to z jejich strany bude vše v pořádku, tak si stačí vyberte nabídku a objednat si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolit bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Pokud byste potřebovala s čímkoli poradit, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka