Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 724 055 805nebo e‑mailem na apartmanypodklinovcem@gmail.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtěla bych se zeptat, jestli je možnost vystavit fakturu na
zaměstnavatele za pobyt. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Mirko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na
provozovatele na e‑mailu apartmanypodklinovcem@gmail.com
nebo na tel. +420 724 055 805, protože bohužel ne všechny hotely proforma
fakturu vystaví. Pokud to z jejich strany bude vše v pořádku, tak si
stačí vyberte nabídku a objednat si voucher bez termínu a jako způsob
platby zvolit bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební
údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří
proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Pokud byste potřebovala
s čímkoli poradit, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes
kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354,
rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka
Jiří Hrdonka
Dobrý den.V případě, že bude kvůli vládnímu nařízení zavřeno
i v mnou vybraném termínu,jak dlouho bude možné uplatnit případné
voutchery.Pro nás připadá v úvahu pouze prázdninový termín,tak by musel
být prodloužen o rok.Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří,
pokud ve vámi rezervovaném termínu nebude možné voucher využít kvůli
nařízením vlády, budeme vás v každém případě e-mailem kontaktovat
o dalších postupech. Prodloužení termínu je jednou z námi
nejpreferovanějších alternativ, ač nyní takovou informaci, o jak moc by
byl voucher prodloužen, opravdu ještě nevíme. Takové případy se řeší
až ve chvílích, kdy opravdu hrozí, že nastanou. Každopádně nemusíte
mít strach, že by voucher kvůli výše zmíněným nařízením propadl bez
možnosti řešení či využití :)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla bych se zeptat, jestli je možnost vystavit fakturu na zaměstnavatele za pobyt. Děkuji
Dobrý den, Mirko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e‑mailu apartmanypodklinovcem@gmail.com nebo na tel. +420 724 055 805, protože bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví. Pokud to z jejich strany bude vše v pořádku, tak si stačí vyberte nabídku a objednat si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolit bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Pokud byste potřebovala s čímkoli poradit, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka