Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@molopark.pl nebo na tel. +48500231111. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den
Jsem na invalidním vozíku, jak je to s bezbarierovostí hotelu a pokojů. Je
potřeba to do poptávky uvádět? Je na tyto požadavky nějaký příplatek?
Děkuji Skřejpek
Slevomat.cz
Dobrý den, Rudolfe, v hotelu mohou být samozřejmě ubytovaní
handicapovaní hosté, ale pro hosty na invalidním vozíku nemají žádné
vybavení. V hotelu jsou dva výtahy, do kterého se vozík bez problému
vejde. V každém pokoji je sprcha, která ale má malý práh. Doporučíme
tedy, do objednávky uvést, že jste na invalidním vozíku, ať s tím
v hotelu počítají. Pěkný den :) Kačka
Jana Linhartová
Dobrý den, je zde možnost půjčení kol a rybaření.
Děkuji Linhartová
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, přímo v hotelu půjčovna kol není, nicméně nachází
se nedaleko, v hotelu Vám rádi poradí, kde si kolo můžete půjčit a
rovněž Vám poradí, kde si budete případně moci zarybařit. Pěkný
den, Kačka
Michael
Dobrý den,je možno sebou vzít a samozřejmě bezpečně uskladnit
dražší jízdní kola?Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaeli, kola si s sebou vzít můžete, avšak hotel bohužel
nemá hlídané místo pro úschovu jízdních kol.
Nicméně pokud budete mít parkovací místo v garáži, je možné kola
zavěsit na zeď nebo umístit ven a připevnit na stojany na kola na chodníku,
který je oplocený. Pěkný den :)
Roman Jedlička
Dobrý den.Je možnost si s sebou vzít malého(1,5kg ),starého a klidného
pejska?Je to Yokšírek,je slepý a klidný…Jezdívá s námi
běžně..Roman
Slevomat.cz
Dobrý den, Romane, ano, ubytování s domácími mazlíčky je možné za
příplatek 40 PLN/den. Doporučuji předem se domluvit přímo s hotelem, že
na pobyt přijedete i s pejskem. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Jsem na invalidním vozíku, jak je to s bezbarierovostí hotelu a pokojů. Je potřeba to do poptávky uvádět? Je na tyto požadavky nějaký příplatek? Děkuji Skřejpek
Dobrý den, Rudolfe, v hotelu mohou být samozřejmě ubytovaní handicapovaní hosté, ale pro hosty na invalidním vozíku nemají žádné vybavení. V hotelu jsou dva výtahy, do kterého se vozík bez problému vejde. V každém pokoji je sprcha, která ale má malý práh. Doporučíme tedy, do objednávky uvést, že jste na invalidním vozíku, ať s tím v hotelu počítají. Pěkný den :) Kačka