Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost vámi preferovaného termínu. Rezervaci pak s kódem voucheru potvrďte co nejdříve na e‑mailu recepce@hotelbauer.cz nebo telefonu +420 602 730 012.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
rádi bychom využili voucher na 5 denní pobyt začátkem června, ale hotel
nebude moci mít otevřené wellness. Neuvažuje se o nějaké kompenzaci či
změně nabídky?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle,
v případě, že z výše uvedených důvodů nebudete moci plnohodnotně
využít Váš voucher, nějaká kompenzace určitě bude na místě. Pro
takovou informaci se ale prosím obraťte přímo na hotel, se kterým se budete
moci již konkrétně domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: recepce@hotelbauer.cz
,+420 602 730 012.
Přeji krásný den,
Květoslava
Libuše Kubásková
Dobrý den,
rádi bychom si objednali pobyt v termínu 19–22.7. pro 5 osob
(2 dospělé a 3 děti – 4,12,16let – to 4-leté spí s námi
v posteli :-), stačí 2 přistýlky) s polopenzí. Vouchery nabízíte ve
slevomatu pouze do konce června, tak jsem se chtěla zeptat, zda v tomto
termínu by to bylo možné. Pokud ano, napište mi prosím celkovou cenu nebo
jiný termín (červenec, srpen), pokud tento bude obsazený. Bude nám
přispívat zaměstnavatel z FKSP. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše :)
pokud si přejete vyrazit mimo platnost voucheru, je třeba kontaktovat přímo
daný hotel (recepce@hotelbauer.cz,
+420 602 730 012) a domluvit se s nimi. Nebo případně vybrat jinou
z našich mnoha nabídek.
Pěkný den :)
Martin Kožaný
Dobrý den, chtěli bychom si zakoupit voucher na pobyt na 3 dny, dva
dospělí a dvě děti do 12ti let. Za děti by se připlácelo 1000 Kč,
chápu to správně? Musíme děti někam uvádět, abychom dostali
čtyřlůžkový pokoj? Děti se platí rovnou při koupi voucheru, nebo až na
místě? Děkuji za odpovědi.
Hotel Bauer
Dobrý deň, doplatok 1000 Kč za 2 deti (do 12 rokov) na 2 noci, je
správny. Za deti doplácate priamo na recepcii hotela. Pri online rezervácii
si musíte zvoliť buď izbu 4+0 alebo 2+2 (podľa dostupnosti kapacít
v danom termíne). Taktiež je vhodné do poznámky uviesť, že beriete so
sebou deti (ich počet a aj vek). Budeme vedieť, že je potrebné pripraviť
prístielky. recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
rádi bychom využili voucher na 5 denní pobyt začátkem června, ale hotel nebude moci mít otevřené wellness. Neuvažuje se o nějaké kompenzaci či změně nabídky?
Dobrý den, Pavle,
v případě, že z výše uvedených důvodů nebudete moci plnohodnotně využít Váš voucher, nějaká kompenzace určitě bude na místě. Pro takovou informaci se ale prosím obraťte přímo na hotel, se kterým se budete moci již konkrétně domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: recepce@hotelbauer.cz ,+420 602 730 012.
Přeji krásný den,
Květoslava